Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران ، با رد اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع تیراندازی در زندان تبریز گفت: بدیهی است که وقوع آتش سوزی و دود ناشی از آن در فضای سربسته و حساسی مانند زندان تبریز باعث نگرانی زندانیان از یک سو و عوامل انتظامی از سوی دیگر شود و به همین دلیل نیز نیروهای انتطامی حاضر در محل برای کنترل اوضاع به حالت آماده باش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار تبریز اعلام کرد: وقوع آتش‌سوزی جزیی و نگرانی ناشی از آن میان زندانیان و انتظامات زندان تبریز موجب التهاب در این مکان شد.

وی با اشاره به حضور خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس در محل افزود: حضور عوامل این دو نهاد امدادی در رویدادهایی مانند وقوع آتش سوزی در هر مکانی از جمله زندان بدیهی و  ضروری است.  

فرماندار تبریز با  اشاره به اینکه علت وقوع آتش‌سوزی در زندان تبریز در دست بررسی است، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است. 

روز گذشته خبرهایی مبنی بر تیراندازی، حضور نیروهای مسلح در زندان تبریز و مشاهده دود در این مکان در فضای مجازی منتشر شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تیراندازی زندان فضای مجازی زندان تبریز وقوع آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!

در پی برگزاری مراسم اخیر با عنوان محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی، تصاویری از زاویه بالا منتشر شده که نشان‌دهنده حجم زیاد زباله پخش شده روی سکوها و محوطه زمین بازی است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیش از این انتقاداتی درباره نشستن مختلط زنان و مردان در این مراسم کنارهم با وجود عدم اصلاح زیرساخت‌ها از جمله سرویس های بهداشتی استادیوم در فضای مجازی توسط برخی کاربران منتشر شده بود.

بعضی از کاربران نوشته‌اند کاش در این آیین مذهبی، شرکت کنندگان با جمع آوری زباله فرهنگ بالای خود در نظافت و پاکیزگی را به جامعه نشان می‌دادند. 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس