Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@10:38:20 GMT

کنترل شدید ورود خودروهای غیربومی به قم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۵۱۸۶

کنترل شدید ورود خودروهای غیربومی به قم

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی جمعه هشتم فروردین در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) اظهار کرد: با رانندگانی که در کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت‌های بی‌بدیلی انجام داده و این فعالیت‌ها تا پایان این مساله ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:‌ به‌طور حتم با عنایت خداوند و توجه ویژه امام عصر(عج)، توسل به ائمه اطهار(ع) و رعایت بهداشت ازسوی مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس از جامعه ما زوده خواهد شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشورهای غربی مدعی پیشرفت، بسیار عالی عمل کرده و این نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشاء‌الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.

اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در قم

جانشین پلیس راهور استان قم نیز  از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد.

سرهنگ سید صادق رسولی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی از طرف دولت، پلیس راهور استان نیز در اجرای این دستورالعمل به‌شدت با ناقضان این امر که در آن اشاره‌ شده از تردد غیرضروری در سطح شبکه معابر به‌ویژه کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری و ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه خواهد کرد.

جانشین پلیس راهور استان بیان کرد: در راستای کمک به کادر درمانی، سیستم بهداشت کشور و در راستای حفظ جان هم‌وطنان گرامی، رانندگانی که مرتکب تخلف از این موضوع شوند، خودروی آن‌ها  به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 495837 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران استان قم پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ یوسف اشرفی  با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، افزود: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک اضافه کرد: برخورد با خودروهای بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروهاست.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند، باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای نو نیز باید قبل از خروج از نمایندگی نصب شده باشد، گفت: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فوت ۶۱۷ نفر در تصادفات ایام نوروز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان