Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا منتظر با اشاره به اینکه ویروس کرونا ویروسی سرمادوست است، گفت: این ویروس در بدن افراد با طبع سرد و در مناطق سردسیر بیشتر اثرگذار بوده است؛ لذا لازم است مزاج افراد به‌سمت گرمی و خوردن گرمیجات تغییر یابد.

وی افزود: خوردن گرمیجات از جمله زنجبیل با مقداری کمتر در پیشگیری از این ویروس و مقدار بیشتر آن در درمان بسیار مؤثر است همچنین روش­های عملی طب سنتی در درمان و افزایش ظرفیت تنفسی فرد کارآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منتظر با تأکید بر اینکه مردم در سالیان گذشته نیز به درمان با طب سنتی اعتقاد داشتند و قرنطینه بودن یکی از روش­های قدیمی کارساز در طب سنتی به‌شمار می‌آمده است؛ تصریح کرد: در تحقیقات انجام‌شده توسط متخصصین طب سنتی و فعالیت­‌های موفقی که در این خصوص در تهران انجام شده است، علاوه بر توصیه­‌های عملی و تدابیر وزارت بهداشت استفاده از رویکرد طب سنتی طول مدت بستری را کاهش داده و باعث تسریع و نتیجه‌بخشی در درمان افراد مبتلا شده است.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: تجارب چینی­‌ها حاکی از آن است که موفقیت به‌دست‌آمده در خصوص کنترل و درمان این ویروس بر مبنای طب سنتی خود چین بوده است و تلاش ما بر آموزش پرسنل با استفاده از روش‌های صحیح و کارآمد طب سنتی است تا بتوانند سیستم ایمنی خود را تقویت و جان خود را حفظ نمایند.

منتظر یادآور شد: با استفاده از دو پروتکل پیشگیری و درمان و فعالیت­‌های انجام‌شده با گروهی از متخصصین طب سنتی در تهران توانستیم مدت زمان بستری افراد مبتلا به کرونا را از ۸ روز به ۴ روز کاهش دهیم و در حال حاضر نیز با استفاده از دو گروه بیماران سرپایی و بستری در حال انجام طرح تحقیقاتی در ساوه هستیم تا علاوه بر درمان کلاسیک، روش­‌های طب سنتی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طب سنتی کرونا ویروس کرونا طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسام‌الدین حسینی عصر سه شنبه در بازدید سرزده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان دیلم، افزود: دستگاه‌هایی که طبق قانون مکلف به ارائه خدمات به کمپ‌های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: طی مکاتبه‌ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه‌های موصوف اعلام می‌کنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مدیران صرفاً برای تهیه گزارش به کمپ ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند بلکه هر بازدید باید مؤثر و مشکل زدا از این مجموعه و مددجویان آن باشد.

وی ضمن تشکر از مسئول کمپ و رئیس بهزیستی شهرستان دیلم تاکید کرد: بهزیستی باید ضمن ارائه خدمات به مدد جویان پس از دوره درمان نظارت ویژه و مستمر بر اشتغال این افراد داشته باشد.

کد خبر 6080376

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی (فیلم)
  • درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم)
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • این میوه از صدتا کدئین بهتر است
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • اثربخشی بهتر از کدئین با این میوه فصل
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟