Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور ضابطیان شب گذشته در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران میزبان محمد جواد آذری جهرمی بود.

وزیر ارتباطات در ابتدا گفت: بچه هایم هر سال در جهرم در کنار پسرعمو‌ها و دخترعمه‎هایشان بودند، اما امسال نرفتند و در خانه ماندند، به هر حال شرایط برایشان دشوار است اما چاره‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌هایی برایشان تدارک دیده ایم که مشغول شوند. بخشی از وقت بچه‌ها به تکالیف مدرسه می‌گذرد. معلم هایشان از طریق پیام رسان‌ها ویدئو‌هایی را می‌گذارند و درس می‌دهند به این ترتیب بخشی از وقتشان به آموزش می‌گذرد. بخشی از وقت را هم به بازی‌های رایانه‌ای و دیدن برنامه‌های تلویزیونی می‌گذرانند و بخشی دیگر را مطالعه می‌کنند.در هر حال مادرشان نمی‌گذارد وقت خالی داشته باشند.

آذری جهرمی با بیان اینکه این روز‌ها هوای جهرم خوب و بهترین زمان برای رفتن به این شهر است، یادآور شد: سرانه فضای سبز عمومی جهرم تقریبا نزدیک به صفر است. شما در شهر جهرم پارک و فضای سبز نمی‌بینید. نخلستان و باغ دارند و خانواده‌ها به باغ‌های خودشان می‌روند. بنابراین سر کردن این اوضاع برای جهرمی‌ها نباید خیلی سخت باشد؛ چه در خانه و چه در باغ بمانند. ضمن اینکه رعایت می‌کنند و پایبند به این هستند که ارتباطات اجتماع را در نوروز کنترل کنند. هرچند مردمان پر ترددی هستند و به دیدار یکدیگر می‌روند، اما رعایت می‌کنند. هر شب با مادر و خواهرهایم یک گروه داریم و مکالمه‌های تصویری گروهی با هم داریم و هر کس از خانه خودش وصل می‌شود.

او همچنین درباره نصیحتی که از بزرگ تر‌های خود شنیده است و به او در زندگی کمک کرده، گفت: پدرم همیشه به من و ۶ خواهر و برادرم این نصیحت را می‌کرد که دروغ نگویید. اولین و آخرین نصیحتی بود که پدرم همیشه به ما می‌گفتند. خیلی مهم بود  و فکر می‌کنم خیلی در زندگی‌های شخصی و اجتماعی ما موثر است. این موضوع همیشه در ذهن من بوده است.

در پایان این گفت و گو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ضابطیان درباره کتاب تازه اش پرسید که ضابطیان پاسخ داد: کتابی نوشته ام و منتظرم دوران کرونا تمام بشود تا آن را چاپ کنم.

جهرمی نیز جویای اسم این کتاب شد تا منتظر آن باشد و مجری «فرش بنفشه» گفت: اسم این کتاب «سه رنگ» و غذا نوشت‌های من از ایتالیا است.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرش بنفشه وزیر ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی فرش بنفشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

به گزارش تسنیم، صولت مرتضوی وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • از تفتیش عقاید تا روایت شیطان از گوته | چرا هایدگر مدافع هیتلر بود؟