Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، استاندار به فرمانداران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه‌ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات مدیریتی توسط فرمانداران و اقدامات میدانی توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا اجرای آن در استان آغاز شد.
وی بیان کرد: این طرح مقررات جدی‌تری نسبت به آن دسته از هموطنان وهم استانی‌هایی که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم را ندارند اعمال می‌کند.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر الزام توجه جدی‌تری به هشدارهای مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها توسط عموم هموطنان و هم استانی‌های عزیز است افزود: رکن اصلی برای اجرای ثمربخش این طرح، عموم مردم هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: فرمانداران با قاطعیت اما همراه با احترام، و تعامل اقدام به اجرای کامل این طرح و مدیریت آن کنند.
حسین کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی، رسمی، قانونی و یک مطالبه عمومی بوده و در راستای شکست زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا و سلامت مردم است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید به اینکه همه کسانی از استان که به مسافرت رفته‌اند هر چه زودتر به خانه برگردند افزود: پویش «در خانه بمانید» و «به خانه برگردید» هر دو لازم و ضروری است و همچنان بهترین راه مقابله با شیوع و گسترش این بیماری است که به جد مورد توجه است.
کلانتری یادآور شد: کسانی که به مسافرت رفته‌اند سریع به خانه برگردند که این طرح ممانعت در ورودی‌ها، غربالگری در ورودی‌ها و جلوگیری از اجتماعات را تشدید می‌کند.
وی با بیان اینکه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق صدا و سیما بیان می‌شود به فرمانداران تاکید کرد: برای اجرای طرح از ظرفیت رسانه‌ها، قضای مجازی، سایت‌های خبری، شبکه استانی، فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات استفاده شود.
حسین کلانتری تاکید کرد: همه صنوف تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری‌ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند.
استاندار بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین‌ها و CNG ها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که امسال سیزده به در مطلقاً نداریم و مردم عزیز استان برای سلامتی خود و هم استانی‌ها به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی از فرمانداران خواست این طرح در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با دقت و حساسیت اجرایی شود.

48

کد خبر 1369594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران حوزه شهری تمام توان خود را برای تسهیل در امور شهروندان رشت، پویایی این شهر، محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک و توسعه شهری به کار ببرند.

وی با بیان اینکه باید خدماتی شایسته به مردم رشت، شهری که معروفیت جهانی دارد ارائه کرد، افزود: مسئولان این شهر مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در انجام وظایف خود درنظر بگیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر زمینه اجرای خدمات بزرگی را در شهر فراهم می‌کند، گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح میثاق از سوی مدیریت شهری باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر رشت باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و فکر‌های نوین بیش از گذشته استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند در همه‌ی شهر‌های گیلان گفت: مدیریت پسماند و بهسازی لندفیل سراوان به عنوان یکی از اهداف دولت آقای رئیسی در گیلان باید به بهترین نحو انجام شود و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی استفاده شود تا به اعتبارات حوزه شهرداری رشت افزوده شود.

استاندار گیلان نقش تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه‌های کنترل پسماند در این استان دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی، تفکیک زباله از مبدا در بین مردم و به ویژه روستائیان نهادینه کرد تا تولید زباله در گیلان کاهش یابد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اجرا و تکمیل فاضلاب شهر صنعتی و مسکن مهر رشت، افزود: ۳۶ درصد آلودگی تالاب بین المللی انزلی و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود را تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت برطرف می‌کند.

استاندار گیلان همدلی و هماهنگی همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهرداری را در توسعه شهر رشت بسیار موثر دانست و گفت: باید در شان مردم رشت، به آنان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی کرد.

در این نشست همچنین شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی شهر و هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های حوزه شهری، بر همدلی مدیران شهری برای رشد همه جانبه و پویایی شهر رشت و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان