Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:19:29 GMT

کتائب حزب الله: رزمایش «شکار کلاغ» با موفقیت انجام شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۵۷۲۲

کتائب حزب الله: رزمایش «شکار کلاغ» با موفقیت انجام شد

جعفر الحسینی روز جمعه گفت: این رزمایش با هدف خنثی سازی چهار سناریوی دشمن انجام شده که نخستین مورد آن مقابله با حمله هوایی است.

وی افزود:  نیروهای کتائب حزب الله و تیپ های دفاع مردمی این رزمایش را با عنوان شکار کلاغ در منطقه جرف النصر در استان بابل انجام دادند تا بتوانند با آمادگی رزمی در مقابل هرگونه تهدید یا حمله دشمن وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کتائب حزب الله با اعلام اینکه نیروهای ما در آماده باش کامل هستند و آمادگی لازم را برای مقابله با هر گونه پیشامد دارند، گفت: در این رزمایش نظامی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و گلوله های جنگی توانستیم با موفقیت به اهداف مورد نظر دست یابیم.

الحسینی ادامه داد:  این رزمایش چهار مرحله داشت که یکی از آنها، آمادگی برای مقابله با حمله هوایی دشمن و حتی دفاع هوایی در صورت حمله آنها بود.

 هواپیماهای آمریکایی ۲۹ دسامبر گذشته (نهم دی ۹۸) به مقر نیروهای کتائب حزب الله در منطقه «القائم» استان الانبار در غرب عراق حمله کردند. در این حمله که به بهانه کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در پایگاه «کی وان» (k۱) انجام شد ۲۷ نفر شهید و بیش از ۵۰ تن زخمی شدند.

پایگاه کی وان واقع در استان کرکوک ۲۷ دسامبر دو روز پیش از حمله هوایی آمریکا به مقر کتائب حزب الله به وسیله افراد ناشناس با موشک هدف قرار گرفت که در اثر آن یک پیمانکار آمریکایی کشته شد.

کتائب حزب الله به طور رسمی اتهام آمریکا در دست داشتن این حمله را تکذیب کرد. مسئولان عراقی چند روز بعد اعلام کردند که داعش مسوول حمله به پایگاه کی وان بوده است.

برچسب‌ها پنتاگون گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا کتائب حزب الله عراق پروندهٔ خبری حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه الحشد الشعبی عراق - ۲۲ اسفند ۹۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پنتاگون گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا کتائب حزب الله عراق عراق آمریکا آمریکا پنتاگون گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا کتائب حزب الله عراق کتائب حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در مراسم جشن پیروزی رزمندگان اسلام در حمله هوایی به رژیم کودک کش صهیونیستی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد در خصوص حمله هوایی ایران به اسراییل گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی یک پاسخ حساب شده و قوی بود که این رژیم، آمریکا و کشورهای غربی و همه دشمنان محور مقاومت را به چالش کشید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق گفت: اقتدار و پیروزی سپاه اسلام در سیلی زدن به رژیم صهیونیستی قلب همه مردم ایران و دنیا را شاد کرد.

وی حمله هوایی ایران به رژیم صهیونیستی را بی سابقه و تاریخی دانست و گفت: این حمله تمام دنیا و تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: این عملیات یک رزمایش هوایی، رزمایش پهبادی و موشکی در فضای سرزمین رژیم صهیونیستی بوده است.

وی تاکید کرد: این رزمایش سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی بود که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و این عملیات از نظر وسعت، دقت ومیزان خسارت وارده برای رژیم صهیونیستی و حامیانش درس آموز بود.

کد خبر 6079669

دیگر خبرها

  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • رسانه عبری: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنهاست
  • عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد
  • چند موشک سپاه به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کردند؟
  • چند موشک ایران به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد؟
  • ایران با «وعده صادق» چه پیام‌های استراتژیکی به اسرائیل و آمریکا داد؟
  • جزئیات تازه از حمله سپاه علیه اسرائیل به روایت مقامات آمریکا
  • افشای جزئیات تازه از ضربه موشکی ایران به دو پایگاه اسرائیل
  • مقام‌ آمریکایی: ایران ۲ پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • عملیات وعده صادق با موفقیت انجام شد/ پایگاه‌های اطلاعاتی و هوایی صهیونیست‌ها منهدم شد/ اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود