Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افزایش آمار فوت بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان به ١٣ نفر خبر داد و گفت: از این تعداد ٧ نفر مربوط به شهرستان‌های محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۴ نفر شهرستان های محدوده دانشگاه زابل و ٢ نفر مربوط به شهرستان‌های محدوده دانشگاه ایرانشهر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: متاسفانه تا کنون ١٣ نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از این تعداد ٧ نفر مربوط به شهرستان های محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۴ نفر شهرستان های  محدوده دانشگاه زابل و ٢ نفر مربوط به شهرستان های محدوده دانشگاه ایرانشهر هستند.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز جمعه هشتم فرودین موارد مثبت آزمایشگاهی کووید۱۹ در  سیستان و بلوچستان  ۵ مورد افزایش یافت و به صورت تزایدی به ١٧٣ نفر رسید.

این مسؤول افزود: ۱۱٧ نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ٣٩ نفر در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه زابل و  ۱۷ نفر  از هم استانی های ساکن در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه ایرانشهر هستند.


انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه زاهدان بیماران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با لیست مورد تأیید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)

۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رؤیا غضنفریان)

۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه

۴- داروخانه دکتر حیدری قشم

۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

کد خبر 6083589

دیگر خبرها

  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم