Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:08:44 GMT

وضعیت شبکه آب و برق استان کرمان عادی است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۵۸۲۱

وضعیت شبکه آب و برق استان کرمان عادی است

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده افزود: تیم های عملیاتی وزارت نیرو در منطقه در حالت آماده باش هستند.

زمین لرزه ای صبح امروز به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری حوالی فاریاب در استان کرمان را لرزاند.

جلسه ستاد ملی پشتیبانی و مدیریت سیلاب وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران به منظور ارزیابی و پایش وضعیت رودخانه ها و مسیل های تخلیه آب، مخازن سدها و منابع آب، نیروگاه های برق آبی و حرارتی و نیز تاسیسات آب و فاضلاب در سامانه های بارشی پیش رو از امروز (جمعه)  تا دهم فروردین با حضور حاج رسولی ها مدیرعامل و مدیران کل دفاتر تخصصی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مسئولان بخش های مختلف شرکت های توانیر، برق حرارتی و آب و فاضلاب کشور؛ صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر استان های مواجه با بارندگی و سیلاب احتمالی شامل استان های کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، هرمزگان و کرمان پیش بینی شده است که جمع بندی تصمیمات اعضای این ستاد برای انجام همه اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به مسوولان ذیربط در استانهای مذکور ابلاغ شد.

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات یازمان هلال احمر درخصوص خسارات زلزله کرمان گفت: هم اکنون ۲ تیم ارزیاب سریع جعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده اعزام و اکنون در منطقه حضور دارند.

وی افزود: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی نداشته ایم و باید منتظر بررسی کامل منطقه از سوی تیم های ارزیابی باشیم.

برچسب‌ها وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران زلزله پروندهٔ خبری خسارت سیل بهاری در نیمه جنوبی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران زلزله وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران زلزله وزارت نیرو منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر،  گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و حتی سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

مجتبی نیک طبع، با بیان اینکه تالاب جازموریان  تالاب کم‌عمق و کاملاً فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند. 

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است وشرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌ کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت رودخانه‌های «آه» و «سیاهرود» در آبعلی و رودهن پایش می شود
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد