Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور اظهار داشت: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: موارد جدید به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز، ۷ مورد در خرمشهر، ۴ مورد باوی، ۵ مورد دزفول، شهرستان های شوشتر و بندر ماهشهر هر کدام ۳ مورد،  اندیمشک، آبادان، هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، شوش، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام ۱ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فوت ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: مجموع فوت شدگان تا کنون به ۷۴ مورد رسید، ولی خوشبختانه سیر بهبودی نیز رو به رشد بوده و به ۳۵۶ نفر رسیده است. در حال حاضر ۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته (۷ لغایت ۸ فروردین ۹۹) ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک زیر است:

اهواز ۱۰ مورد

خرمشهر ۷ مورد

دزفول ۵ مورد

باوی ۴ مورد

بندر ماهشهر ۳ مورد

شوشتر ۳ مورد

آبادان ۲ مورد

اندیمشک ۲ مورد

شوش ۱ مورد

مسجدسلیمان ۱ مورد

هندیجان ۱ مورد

امیدیه ۱ مورد

با احتساب این ۴۰ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۶۱۰ نفر افزایش یافت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند