Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@08:17:51 GMT

تمامی هموطنان به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۰۰۲

تمامی هموطنان به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند

آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل نجار در پیامی از همه عزیزانی که به توصیه های مسوولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان گوش فرا داده و برای حفظ جان خود، خانواده و هموطنان در خانه ماندند و با این حرکت هوشمندانه و منطقی به کادر تلاشگر، جان برکف و در صحنه نبرد با ویروس کرونا یعنی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و همه افرادی که داوطلبانه به کمک شتافته اند، و همکاری و همراهی شایان توجهی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب که به لطف و عنایت خداوند متعال و دعای خیر عزیزان و البته زحمات شبانه روزی کادر درمانی ویروس کرونا را شکست و از نزدیک مجاهدت ها و جانفشانی های پزشکان و پرستاران را مشاهده کردم که زبان قاصر از توصیف و بیان است؛ در یک کلام می توان گفت مشاهده آن صحنه ها خاطرات روزهای جنگ و دفاع مقدس را تداعی می کرد که این بار در لباس سفید فرشتگان سلامت متجلی شده است. وی اضافه می کند: بهترین تعابیر از این صحنه ها در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است که به اقرار وزیر بهداشت و درمان روحیه مضاعفی به این عزیزان بخشیده و مصداق آن شهادت پرستاران و پزشکانی است که تا به امروز در این راه خطیر تقدیم کرده اند و در کنار سایر جانباختگان غم عظیمی را بر دل و جانمان گسترانیده است.


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه این پیام تصریح کرد: از همه هموطنان عزیز درخواست دارم اکنون که تدابیر جدید در راستای قطع زنجیره این ویروس با کنترل ورودی و خروجی شهرها جدی تر به اجرا گذاشته شده به پویش اکثریت هموطنان پیوسته؛ دستگاهای لشکری و کشوری را در این نبرد سخت که همانا کاهش شیب افزایشی، کنترل و در نهایت شکست کروناست با همراهی و هم افزایی خود یاری کنند.
نجار خاطرنشان کرد: مردم هوشیار باشند حوادث دیگری نظیر بارش های سیل آسا فروردین ۹۸ و سایر حوادث طبیعی محتمل در این فصل از سال می تواند مسافران و ترددکنندگان در جاده های مواصلاتی کشور را با مشکل مضاعفی در کنار بحران کرونا مواجه کند بنابراین می طلبد برای مدیریت مطلوب این بحران ها خدمتگزاران خود را کما فی السابق با توجه به اطلاعیه ها، اخطارها و هشدارها یاری و از هر گونه مسافرت و تردد غیر ضرور تا اعلام شرایط عادی توسط مسئولان امر جدا خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان مدیریت بحران در اسفندماه به ویروس کرونا مبتلا شد که به همین دلیل وی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌ قرار گرفت که با بهبود نسبی و رفع خطر با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد و در قرنطینه خانگی قرار داشت.

به گفته سخنگوی سازمان مدیریت بحران، در زمان بستری بودن رییس این سازمان تمامی ماموریت ها و اقدامات مربوط به سازمان مدیریت بحران از طریق معاونان و پیگیری غیرحضوری و تلفنی نجار انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهداشت و درمان کارشناسان جانباختگان فرشتگان سازمان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی

محمد کرمی  با اشاره به اینکه شکرگزار پروردگار بخاطر بارش باران هستیم، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده حجم بارندگی در سیستان و بلوچستان بسیار بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: مسیر آب‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در زمینه حفظ امکانات و زیرساخت‌ها در مسیر سیلاب‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش‌بینی حجم بارندگی تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم در زمینه حجم سدها اندیشیده شده و آب برخی از سدها به اندازه کافی تخلیه شده و آماده برای آبگیری است.

مدارس ۹ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران استان، مدارس شهرستان‌های ایرانشهر، بزمان، خاش، زرآباد، مهرستان، گلشن، سراوان، نیکشهر و دلگان در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه روز گذشته ستاد مدیریت بحران استانداری استان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به شرایط جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی کنند.

داوود گلی افزود: برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی داشته و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان (به جز مناطق در خطر سیلاب) نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان