Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از اینکه بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلاً رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری، شب عید و... توجه نکرده و نتیجه‌اش شد وضعیت فعلی، گفت: بازهم تذکر می‌دهم. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت آذربایجان شرقی که در محل صبحگاه مشترک سپاه عاشورا برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه اگر وضعیت عادی بود ما فردا به مناسبت روز پاسدار در این مکان حاضر می‌شدیم و به پاسداران عزیز تبریک می‌گفتیم، اظهار داشت: روز پاسدار را به تمام پاسداران چه در حال حاضر فعالیت می‌کنند و چه پاسداران بازنشسته تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در یک جمله عظمت پاسداران را نشان دادند، افزود: ایشان گفتند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» لذا امروز اگر دشمن از سپاه عصبی و ناراحت است و می‌ترسد، بخاطر عظمت سپاه است که حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی یکی از نمادهای شکوه و عظمت پاسدار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها حضور داشته‌اند ابراز داشت: سپاه، بسیج و ارتش و نیروی انتظامی همواره در سیل، زلزله و حتی در این ویروس کرونا در وسط میدان است و از مردم خود دفاع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می‌بینند 190 کشور درگیر این ویروس هستند، اما اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان، در یک عملیات روانی، شیوع ویروس را به گردن شهر قم می‌اندازند و می‌خواهند به دین ضربه بزنند اما آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و... هم قم دارد؟ آیا آنجا هم روحانیون بودند؟ لذا معتقدم هدفشان فقط حمله به اعتقادات دینی است.

گزارش ویدئویی|روایت تسنیم از نقطه صفر مقابله با کرونا / خدمت داوطلبانه کادر باغیرت در آلوده‌ترین محیط کاری‌آخرین آمار کرونا در کشور| 11133 بهبودیافته و 2378 جان‌‌باخته + نمودار

حجت الاسلام آل هاشم با انتقاد از اینکه بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلاً رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری، شب عید و... توجه نکردند و نتیجه‌اش شد وضعیت فعلی، ادامه داد: بازهم تذکر می‌دهم تا مردم رعایت کنند و به زودی از شر ویروس کرونا رهایی یابیم.

وی با تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج در مقابله متحدانه با ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: این برنامه با ابتکار فرمانده دلاور سپاه عاشورا انجام می‌شود تا جهت مبارزه با این ویروس، تمام نقاط شهر و استان ضدعفونی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از از تلاش‌های شبانه روزی استاندار، مسئولین علوم پزشکی استان و تمام کادر درمان استان، گفت: از مدیرعامل پرتلاش آتش نشانی، مرحوم قلیزاده یاد می‌کنم که در راه مبارزه با کرونا به لقاءالله پیوست.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸