Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:26:14 GMT

روسیه: از یک حمله تروریستی داعش پیشگیری شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۲۸۲

روسیه: از یک حمله تروریستی داعش پیشگیری شد

سازمان امنیت فدرال روسیه (ف.اس.ب) روز جمعه در بیانیه ای که در سایت اینترنتی این سازمان منتشر شده است، اعلام کرد: سازمان امنیت فدرال روسیه از یک عمل تروریستی در شهر کراسنودار (مرکز استان کراسنودار در جنوب روسیه) جلوگیری کرد.

در بیانیه گفته شده است: در نتیجه اقدامات سازمان امنیت فدرال یک شهروند۲۷ ساله که عمل تروریستی در کراسنودار را تدارک می دید، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خودرو فرد دستگیر شده، یک بمب آماده برای انفجار، تجهیزات ارتباطی که در آن اطلاعاتی حاکی از ارتباط و مکاتبه فرد تروریست با گروه داعش وجود داشت، به دست آمد.

باتوجه به شواهد بدست آمده در مورد مراحل قضایی رسیدگی به پرونده این تروریست تصمیم گیری می شود. 

در سال‌های اخیر در روسیه دهها عضو و هوادار گروه تروریستی داعش توسط ماموران امنیتی دستگیر یا کشته شدند که برخی از آنان با سرکرده تروریست‌ها در عراق و سوریه ارتباط مستقیم داشتند و از آنها برای اجرای عملیات‌های تروریستی در روسیه دستور می‌گرفتند.

مسلمانان سنی افراطی بزرگترین چالش روسیه در یک دهه اخیر به حساب می آیند پیشتر گروه های نژاد پرست اسلاو نیز دردسرهایی برای سرویس امنیت روسیه ایجاد می کردند که مسکو توانست آنها را متلاشی کند.

برچسب‌ها روسیه گروه تروریستی داعش سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه گروه تروریستی داعش سوریه روسیه روسیه روسیه روسیه عراق سوریه روسیه روسیه روسیه روسیه گروه تروریستی داعش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه وارد این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز وارد فرودگاه پولکووای سن‌پترزبورگ شد.

احمدیان در پاسخ به دعوت نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه و در رأس هیأتی، برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه که با حضور وزرای دفاع و دبیران شورای امنیت ملی بیش از یکصد کشور در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود به روسیه سفر کرده است.

وی همچنین در نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس شرکت می‌کند.

احمدیان در حاشیه این نشست‌ها با همتایان خود از روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اجلاس سالانه امنیتی روسیه که هر سال یکی از شهرهای این کشور میزبانی آن را برعهده دارد ، به ابتکار روسیه و با هدف مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه آمریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل برگزار می‌شود.

رایزنی‌ احمدیان با مقامات کشورهای عضو سازمان شانگهایدبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم