Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:28:20 GMT

آسمان قم در اعیاد شعبانیه نورافشانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۳۹۹

آسمان قم در اعیاد شعبانیه نورافشانی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:آسمان قم در اعیاد شعبانیه در مکان‌های مختلف نورافشانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم برای عدم حضور در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر در روز طبیعت اظهار داشت: مقرر شده در این زمینه هلال‌احمر به کمک شهرداری به‌منظور اطلاع‌رسانی عمومی ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه باید اقداماتی برای ترویج در خانه ماندن و افزایش تاب‌آوری مردم تا قبل از روز طبیعت صورت پذیرد، ابراز کرد: آسمان قم در اعیاد شعبانیه در مکان‌های مختلف نورافشانی می‌شود. 
وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی عدم حضور مردم با همکاری هلال‌احمر، صداوسیما و رسانه‌ها صورت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان صورت دارد انجام مولودی‌خوانی و سخنرانی از بلندگوهای مساجد است.
کلانترزاده با اشاره به لزوم تقویت برنامه‌های جمعی برای در خانه ماندن مردم و سرگرم شدن آنان یادآور شد: برای کنترل ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها می‌توان در کنار همکاری نیروی انتظامی از نیروهای جهادی و بسیج نیز در این زمینه کمک گرفت  و با آرامش و تشویق مردم را به بازگشت به خانه‌ها هدایت کرد.
انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم اعیاد شعبانیه ارتباطات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب