Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@17:35:30 GMT

هشدار: باران در خوزستان از امروز (جمعه)

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۴۴۶

هشدار: باران در خوزستان از امروز (جمعه)

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی از اواخر امروز خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی امروز احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و بارش های پراکنده در دیگر مناطق استان وجود دارد.

وی افزود: همچنین در برخی ساعات وزش بادهای متوسط در مناطق غربی، جنوبی و شمال خلیج فارس مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه‌زاری ادامه داد: ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق شمالی و شرقی، ریزش تگرگ به صورت نقطه‌ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی گفت: در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۶ و دهدز با ۷.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این ایام بین ۱۲.۶ تا ۲۵.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0031Uu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از ناپایداری های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر در اردبیل است.

وی زمان شروع این پدیده جوی را عصر پنج شنبه تا سه شنبه هفته آینده اعلام و خاطرنشان کرد: رگبار باران، رخداد رعدوبرق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباهای موقتی پدیده غالب در هفته آینده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان دانست و بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری و اصابت صاعقه به ویژه در نواحی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت دستورالعمل های سطح زرد شماره چهار هواشناسی گفت: مردم با اجتناب از اطراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی را اندیشیده و در انجام هرگونه عملیات کشاورزی احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 6081973

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس