Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران درخصوص اینکه شنیده می شود محور تهران قم بازگشایی شده و برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا دیگر جلوی خودروها در محدوده عوارضی تهران قم گرفته نمی شود گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ما باید ورودی و خروجی های استان تهران را بررسی و کنترل کنیم و این در حالی است که در اتوبان تهران قم پس از عوارضی خروجی فرودگاه امام وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هداوند گفت: ما از این رو محل بازرسی و توقف خودروها را به منطقه نعلبندان منتقل کردیم و یک مسیر رفت و برگشت بسته شده است.

وی افزود: در جاده قدیم قم تهران هم با قرار دادن کانکس های پلیس مسیر رفت و برگشت خودروها را بررسی می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: حوزه استحفاظی تهران بزرگ گستردگی وسیعی دارد و حتی چندین کیلومتر بعد از آن منطقه هم جز تهران محسوب می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو فرودگاه امام خمینی ره بازرسی خودرو اتوبان تهران قم تهران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.


نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.


وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.


موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آن‌ها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: موبایل ، بازار موبایل ، نوکیا ایرانی ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، کالای تقلبی ، استاندارد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9U

دیگر خبرها

  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد