Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صمدی روز جمعه در حاشیه اجرای طرح  فاصله اجتماعیافزود: کنترل تردد و اعمال محدودیت‌های ترافیکی، در جاده مشگین شهر - اهر  در سه راهی نیاز و در جاده اردبیل و مغان در سه راهی لاهرود توسط نیروی انتظامی و پلیس راه بصورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: تنها به افراد بومی ساکن مشگین شهر اجازه ورود به شهر داده شده و  ورود افراد غیرساکن در شهرستان  و خودروهای پلاک غیربومی ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جاده‌های اصلی و فرعی دیگر از جمله جاده هریس و سه راهی کنگرلو بطرف قره‌قیه و سه‌راهی فخرآباد بطرف لاهرود با موانع فیزیکی مسدود شده است.

او اضافه کرد: خروج مسافران و افراد غیرساکن برای رفتن به محل سکونت خود  بلامانع بوده و هرچه سریعتر بایستی شهرستان را ترک نمایند.

صمدی گفت: مدارس، دانشگاه‌ها، اماکن اقامتی، تفریحی ، گردشگری، سالن‌های ورزشی ،مجتمع‌های آبدرمانی و قهوه‌خانه‌ها همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و ادارات و بانک‌ها نیز به غیر از مراکز درمانی و ادارات امدادی و عملیاتی تا ۱۵ فروردین تعطیل و روسای ادارات با دو سه نفر از کارمندان در حد کشیک برای پاسخگویی به امور ضروری مردم فعالیت  خواهند داشت.

به گفته وی ،بازار، پاساژها، مجتمع‌های تجاری ،مغازه‌ها بغیر از داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی کماکان تعطیل بوده و واحدهای صنفی متخلف که سلامت مردم را به خطر انداخته و باعث شیوع و گسترش این بیماری شوند به مدت یک‌ماه  پلمب خواهند شد. 

صمدی گفت: برگزاری هرگونه مراسم رسمی و غیر رسمی که موجب تجمع افراد شود ممنوع  بوده  و تمامی پارک‌ها و بوستان‌هابویژه  پارک جنگلی تا ۱۵ فروردین با موانع بتنی و نیوجرسی مسدود خواهد شد.
وی افزود: تمهیدات پیشگیرانه، اقدامات بهداشتی، درمانی و مراقبتی لازم، گندزدایی و ضدعفونی شهرها و روستاهای تابعه و تامین ماسک، الکل، محلول ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز کماکان با تلاش و اهتمام جدی تمامی پزشکان و پرستاران و مسوولین  شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان نیز در حال انجام بوده و تداوم خواهد یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل شبانه روزی قهوه ماسک مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات