Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@07:33:19 GMT

تلاش مدیران استقلال برای توافق با آخرین شاکی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۶۷۶

تلاش مدیران استقلال برای توافق با آخرین شاکی

مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با بویان نایندوف نیز به توافق برسند و بدهی او را با تأخیر به حسابش واریز کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال بدهی‌های خارجی متعددی دارد که از سوی فیفا احکام برخی از آن‌ها جاری شده است اما مدیران باشگاه موفق شده‌اند با تمامی طلبکاران غیر از یک بازیکن به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران آبی‌پوشان از وینفرد شفر، سرور جباروف و گادوین منشا وقت گرفته‌اند اما هنوز موفق به توافق با بویان نایندوف نشده‌اند. باشگاه استقلال باید در دهه اول اردیبهشت 290 هزار دلار به نایندوف پرداخت کند و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با این بازیکن هم به توافق برسند تا با تأخیر مطالبات معوقه او را پرداخت کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال سرور جباروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • شهاب زاهدی سریع ترین بازیکن «آویسپا» شد
  • مدیران با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش کنند