Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی علوم پزشکی کرمان گفت: کارگران دیگر استان‌ها برای بازگشت به محل کار خود در کرمان ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی شفیعی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از ابتلای 10 بیمار قطعی کرونا از ظهر گذشته تا امروز در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 8 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار کرونایی‌های کرمان به 212 نفر رسید / آزمایش 10 بیمار دیگر در کرمان مثبت شدمثلث بحران در کرمان کامل شد؛ کرونا، سیل و زلزلهاعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در کرمان / خروجی تمام شهرها به سمت مراکز گردشگری مسدود شد

وی با بیان اینکه آمار بانوان مبتلا به کرونا در استان نسبت به آقایان بیشتر است افزود: تعداد مبتلایان به کووید 19 در استان به 212 نفر رسیده است.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان و تعداد بهبودیافتگان تقریبا با هم برابری می‌کنند و در صورتی که این روند در استان ادامه داشته باشد تا دو سه هفته آینده شاهد کاهش آمار کرونا در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا امروز 8 بیمار کرونایی  در بیمارستان‌های استان ترخیص و 7 نفر بیمار جدید در نقاهتگاه‌ها بستری شدند افزود: از 172 بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان 106 نفر ترخیص، 16 نفر در نقاهتگاه و 48 نفر بستری هستند.

شفیعی با بیان اینکه خوشبختانه 24 گذشته هم فوتی کرونا در استان نداشتیم و آمار فوتی‌های کرونا همان 23 نفر است افزود: در حال حاضر 6 بیمار کرونایی در ICU  تحت مراقبت ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا در استان هزار و 584 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند گفت: از این تعداد هزار و 32 نفر مشکوک کرونا بودند که آزمایش 212 نفر از آنها مثبت شده است.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند افزود: احتمال اینکه در روزهای آینده تغییری در آمار ارائه شده استان ایجاد شود وجود دارد چرا که برخی از کرمانی‌ها در بیمارستان‌های سایر استان‌ها بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی کارگران کارخانجات استان غیربومی بوده و با پایان تعطیلات به محل کار خود برمی‌گردند افزود: تعداد این کارگران غیربومی در برخی شهرستان‌ها بسیار زیاد است و این افراد برا حضور در محل کار مشمول قانون 14 روز قرنطینه می‌شوند.

شفیعی با بیان اینکه این قوانین برای امنیت بالای شهروندان این شهرستان وضع شده و هزینه ایام قرنطینه به عهده خود شخص یا کارفرماست گفت: برخی از این کارگران از اهالی استان‌های با شیوع بالای ویروس کرونا در کشور هستند و اگر سلامت این افراد  ثابت شود، می‌تواند وارد محیط کار خود شوند و در صورت تخطی از این قانون به عنوان تهدیدکننده سلامت عمومی جامعه شکایت خواهیم کرد و دادستانی از این شکایت حمایت کامل می‌کند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا بیمارستان های استان دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی کرمان کرونا در استان بیمار کرونایی استان ها کار خود محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز دوم در رشته‌های شنای بانوان و تنیس روی میز تیمی و انفرادی آقایان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

 تیمی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

مقام سوم: آموزش و پرورش شهرستان زرند

انفرادی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: رضا خالقی (آموزش و پرورش ناحیه ۲)

مقام دوم: معین لطیفی (آموزش و پرورش ناحیه۲)

مقام سوم مشترک: مسعود دیانی (دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) و هادی شفیعی (دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

شنای بانوان:

رده سنی ۱۳۴۰_۱۳۴۵: مقام اول عذرا ریاحی

رده سنی ۱۳۵۲_۱۳۵۶: مقام اول نرجس مرشد زاده

رده سنی ۱۳۵۷_۱۳۶۱: مقام اول محدثه مرشد زاده

رده سنی ۱۳۶۲_۱۳۶۶: مقام اول سوده پدرام، مقام دوم مونا نحوی

رده سنی ۱۳۷۰_۱۳۷۱: مقام اول حسنا حمیدی، مقام دوم پگاه صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید