Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:27:24 GMT

آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۹۲۶

آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

سرهنگ احمد خدایاری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: در اجرای این طرح ملی هم‌اکنون عوامل پلیس‌راه استان، شهرداری، راهداری، جمعیت هلال‌احمر و عوامل انتظامی و سازمان ثبت‌احوال استان در ۸ ورودی اصلی قم مستقرشده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از بامداد امروز فقط به پلاک‌های بومی قم و یا خودروهایی که بیمه‌نامه و یا کد ملی رانندگان آن‌ها صادره از قم باشد اجازه ورود داده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ورودی تمام جاده‌های فرعی استان با مانع فیزیکی بسته‌شده و با کنترل عوامل اجرایی خودروهای شهروندان قمی اجازه تردد دارند و خودروهای غیربومی به‌هیچ‌وجه اجازه ورود ندارند.

خدایاری تاکید کرد: ورودی مقابل پلیس‌راه جاده قدیم قم -کاشان، ورودی بعد از عوارضی قم -کاشان ورودی هفتاد دوتن، ورودی از سمت آزادراه تهران به قم بعد از عوارضی ورودی به سمت هفتاد دوتن و ورودی به میدان هفتاد دوتن از سمت کمربندی امام علی (ع) با محدودیت رفت‌وآمد روبه‌رو است.

وی اضافه کرد: همچنین در ورودی شهر جعفریه به سمت قم، ورودی از سمت بلوار حاج خداکرم قبل از پل دستغیب، جاده سلفچگان به قم ورودی به بلوار امام رضا(ع) و  ورودی بعد از پل قلعه کامکار تقاطع جعفریه به خیابان حمزه سیدالشهدا(ع) نیز این مقررات در حال اجرا می‌باشد.

جانشین رییس پلیس‌راه قم اظهار داشت: درصورتی‌که راننده‌ای از اعمال محدودیت‌ها سرپیچی کند بنابر قانون جدید با جریمه سنگین ۵۰۰هزارتومانی و توقیف یک ماه خودرو روبه‌رو خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: ازآنجایی‌که این طرح به‌صورت ملی در حال اجرا بوده از حجم تردد و ورودی به استان قم به‌صورت چشمگیری کاسته شده است.

خدایاری در پایان گفت: تا قبل از اجرای این طرح و فاصله‌گذاری اجتماعی، حجم تردد و ورودی به استان قم نسبت به سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشت که با اجرای این طرح انتظار می‌رود از ادامه سفرهای غیرضروری به‌صورت گسترده بکاهد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و درمجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه پلیس راه استان جمعیت هلال احمر شهرداری قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ازسوی نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس به‌مناسبت روزارتش از ساعت ۶:۳۰ صبح امروزچهارشنبه ۲۹ فروردین ماه امسال مسیر ميدان امام ساری تا ميدان ابن‌شهر آشوب (دروازه بابل) شهرستان ساری تا پایان اجرای مراسم مسدود خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان مازندران با بیان اینکه امروز به‌مناسبت فرا رسيدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه يگان‌های نظامی محدوديت‌های ترافيکی را در شهر ساری خواهیم داشت.بیگلری گفت: شهروندان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جايگزين ازجمله خيابان جام جم، بلوار عسکری محمديان و کمربندی تردد کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد