Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حمیدرضا رحیمی روز جمعه در گفتوگو با خبرنگا ایرنا افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان "طوفان جنازه‌های کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد" خلاف واقع بوده و انتشار چنین تصاویر غیرواقعی توسط برخی افراد سودجو در شرایط سخت و بحران جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: طبق دستورالعمل مربوطه در زمان تحویل اجساد بیماران کرونایی، خانواده‌های آنان برای شناسایی جسد باید به سردخانه مراجعه کنند تا به اشتباه جنازه فرد دیگری را تحویل نگیرند و امور مربوط به اینگونه بیماران در مکانی دیگر و به‌ دور از هرگونه ازدحام جمعیتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در فیلم منتشر شده تعدادی جنازه از سردخانه بیمارستان امام رضا (ع) خارج می‌شود در حالی که این جنازه‌ها مربوط به دیگر بیماران فوت شده بستری در بیمارستان بوده است.
دکتر رحیمی افزود: بیمارستان امام رضا (ع) بیماران دیگری غیر از مبتلایان به کرونا را نیز پذیرش می‌کند و هر بیماری که در این بیمارستان فوت می کند کرونایی نیست و هر روز صبح تمامی کسانی که در روز قبل متوفی داشتند برای دریافت جنازه و انجام امور غسل و کفن و دفن به سردخانه این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیکر برخی خانواده‌های فوت شدگان در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به دلایلی مانند ترس از ابتلا به کرونا در این روزها برای تحویل جنازه فوت شدگان خود به سردخانه‌ مراجعه نمی‌کنند و این به معنای تلنبار جنازه‌ها در سردخانه این بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا نیست.
در روزهای اخیر  فیلمی با عنوان طوفان و تلنبار جنازه های بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب وسیعی در بین کاربران داشته است. 

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد یکی از بیمارستان‌های آموزشی و مجهز شمال شرق کشور است که در شرایط فعلی بیماران بد حال دچار عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا از دیگر بیمارستان‌های مشهد و مناطق مختلف استان خراسان رضوی به این بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.
براساس آخرین آمار اعلام شده تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی به هزار و ۳۳۳ نفر رسیده که ۸۰۳  نفر از آنان مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر در این استان هستند.
از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا هشتم فروردین ماه امسال پنج هزار و ۴۳۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۷۶۵ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.  
تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده است ۱۸۵ تن اعلام شده که  ۱۲۹ تن از این جانباختگان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازی تربت جام خانواده فضای مجازی مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان امام رضا خراسان رضوی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز