Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گشت مشترک نظارتی با حضور مرکز بهداشت، میراث فرهنگیف دادستانی، اصناف، فرمانداری و اماکن نیروی انتظامی با هدف بررسی وضعیت تعطیلی بازار در شرایط شیوع کرونا در زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسمی گفت:در طی این گشت مشترک ۲ واحد صنفی غیر ضرور که علیرغم تذکرات قبلی اقدام به بازگشایی واحد صنفی نموده بودند با حکم دستگاه قضا پلمپ گردیدند.

وی افزود:از نانوایی‌های سطح شهر زاهدان نیز بازدید بعمل آمد که متاسفانه ۸ نانوایی متخلف با تخلف عدم رعایت موازین بهداشتی شناسایی و عدم توجه به دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

قاسمی در ادامه افزود: علیرغم بازدید‌ها بازرسان و پرونده‌های تشکیل شده و برگزاری دوره‌های آموزشی متاسفانه اکثر نانوایی‌ها و جایگاه‌های عرضه بنزین پروتکل‌های لازم را رعایت ننمودند و تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار برخورد جدی با آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی منزل پیرامون گران فروشی و تقلب در اجرای سفارش مشتری با ارزش تخلف چهار میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال اضافه دریافتی به شاکی کرد.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه سوم تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6083146

دیگر خبرها

  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان
  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل
  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری