Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:21:45 GMT

خودروهای با پلاک دیگر استان‌ها حق ورود به قزوین ندارند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۹۸۹

خودروهای با پلاک دیگر استان‌ها حق ورود به قزوین ندارند

ایسنا/قزوین سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین با اعلام کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در دوهفته اخیر اعلام کرد: خودروهای با پلاک دیگر استان‌ها حق ورود به قزوین را ندارند.

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خبری مبنی بر ترافیک محور قزوین-رشت در فضای مجازی منتشر شده است که این خبر را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین و از بیست و پنجم اسفند ماه ۹۸ تا هفتم فروردین ماه سال‌جاری میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد کاهش داشته است.

سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ورود خودروهای با پلاک خارج از استان جلوگیری می‌کنیم و آن.ها می‌توانند تنها از آزادراه‌های استان عبور کند و حق ورود به قزوین را ندارند.

وی با اعلام اینکه متخلفان طرح فاصله‌گذاری ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، افزود: افرادی که ساکن قزوین باشند ولی پلاک خودروی آن‌ها برای شهر دیگری باشد می‌توانند با ارائه مدارکی مبنی بر سکونتشان در قزوین وارد شهر شوند.

حسنی توصیه کرد: رانندگان با توجه به اینکه تردد در محورهای استان عادی است وسوسه نشوند و از سرعت بالا خودداری کنند تا با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه به سلامت سفر کنند البته شایان ذکر است که اغلب تصادفات چند روز اخیر ناشی از واژگونی خودروها بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس در خانه بمانیم طرح فاصله گذاری اجتماعی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • ترافیک در محور هراز سنگین است