Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برای آنکه برای مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) مشکلی ایجاد نشود محل ایست و بازرسی خودرو‌ها از عوارضی به منطقه نعلبندان تغییر مکان داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درخصوص اینکه شنیده می‌شود محور تهران قم بازگشایی شده و برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا دیگر جلوی خودرو‌ها در محدوده عوارضی تهران قم گرفته نمی‌شود گفت: این موضوع صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ما باید ورودی و خروجی‌های استان تهران را بررسی و کنترل کنیم و این در حالی است که در اتوبان تهران قم پس از عوارضی خروجی فرودگاه امام وجود دارد.

هداوند گفت: ما از این رو محل بازرسی و توقف خودرو‌ها را به منطقه نعلبندان منتقل کردیم و یک مسیر رفت و برگشت بسته شده است.

وی افزود: در جاده قدیم قم تهران هم با قرار دادن کانکس‌های پلیس مسیر رفت و برگشت خودرو‌ها را بررسی می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: حوزه استحفاظی تهران بزرگ گستردگی وسیعی دارد و حتی چندین کیلومتر بعد از آن منطقه هم جز تهران محسوب می‌شود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصوبه ستاد مقابله با کرونا تهران بزرگ تهران قم خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران در آئین زنگ تحرک و ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ورزشکار و خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی و مشارکت و علاقه‌مندی شهروندان باب الرضای تهران در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: حضور هزار و ۲۰۰ نفری شهروندان در این همایش پیاده روی نشانه این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در همچنین روزهایی همایش پیاده روی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد افزود: امروز نیز شاهد استقبال و مشارکت بیشتر شهروندان در این رویداد ورزشی هستیم و امیدواریم این چنین برنامه‌های ورزشی و همگانی در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.

شیری با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات نسبتاً خوبی در سطح منطقه رقم خورد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش و همت مدیریت شهری منطقه کاستی‌های سال گذشته جبران شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پایه و اساس ورزش قهرمانی ورزش همگانی و پیاده روی است بر اهمیت همایش‌های پیاده روی تاکید کرد و افزود: اگر امروز ما حتی یک نفر را به ورزش قهرمانی علاقه مند کنیم به هدف خود رسیده‌ایم.

شیری اضافه کرد: در بحث نرم افزاری ورزش، سال گذشته منطقه ۱۵ در «قهرمان شهر ۲» خوش درخشید و در رشته‌های والیبال، کشتی، ژیمناستیک و … صاحب مقام‌های برتر شهر تهران شد، همچنین در حوزه سخت افزاری نیز بهسازی تمام زمین‌های چمن انجام شد و امسال نیز مجموعه ورزشی زنبق در محله هاشم آباد و مجموعه ورزشی شهرک جمهوری در کیانشهر احداث خواهد شد.

کد خبر 6083742

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود