Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:46:19 GMT

آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۰۵۶

دارایی نژاد گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌ها، قیمت بادمجان، فلفل دلمه و گوجه فرنگی ۲۰ درصد افزایش داشته است. ناطقان: مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار درباره آخرین وضعیت بازار میوه اظهار کرد: قبل از عید ۲۰ هزار تن بار وارد میدان میوه و تره بار شد که با این وجود کمبودی در عرضه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به فراوانی تولید و ذخیره سازی مناسب سیب و پرتقال، قیمت نوسانی در بازار نداشته است.

دارایی نژاد ادامه داد: طی ۲ روز اخیر به سبب شیوع ویروس کرونا و احتیاط بیشتر کف میدان، تقاضا تا حدی برای خرید کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار تا پایان تعطیلات باز است، بیان کرد: این در حالی است که در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تعطیلی میدان میوه و تره بار اعلام شده است.
مشکلی در توزیع فرنگی جات نداریم

او با اشاره به اینکه مشکلی در توزیع فرنگی جات وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر قیمت کالا‌هایی همچون بادمجان، فلفل دلمه و گوجه فرنگی ۲۰ درصد رشد داشته است.

دارایی نژاد از کاهش ۳ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو موز اکوادور از ۲۳ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان و موز هندی از ۱۸ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان کاهش یافته است.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو لیموترش در میدان مرکزی میوه و تره بار را ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به فراوانی تولید مشکلی در عرضه وجود ندارد.

دارایی نژاد در پایان تصریح کرد: با توجه به رشد چندبرابری تولید و عرضه، نوسانی قیمتی در بازار نخواهیم داشت. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بازار ، میوه و تره بار ، صیفی جات ، آخرین وضعیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار میوه و تره بار صیفی جات آخرین وضعیت میوه و تره بار دارایی نژاد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جوجه یک روزه
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول