Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:13:55 GMT

ورودهاي فرعي منتهي به ورامين مسدود شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۰۷۰

ورودهاي فرعي منتهي به ورامين مسدود شد

خبرگزاری آریا- فرماندار ورامین گفت: به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ابلاغی وزارت کشور، ورودهای فرعی منتهی به ورامین مسدود و تنها خودروهای پلاک ورامین حق ورود به شهر را دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، حسین کاغذلو در این خصوص اظهار کرد: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس این طرح، تمامی ورودهای فرعی منتهی به ورامین از شهرستان‌های قرچک، پاکدشت، پیشوا و محور قم – گرمسار مسدود شده و تنها از دو مسیر اصلی قرچک، پیشوا و محور چرمشهر امکان ورود به شهرستان ورامین وجود دارد.
کاغذلو اظهار کرد: مسیر پوئینک، جاده روستای خورین، جاده کانال و جاده سعد آباد حد فاصل شهرستان‌های پاکدشت و ورامین و مسیرهای فرعی و زیرگذرهای محور قم – گرمسار به سمت شهرستان جوادآباد به طور کامل مسدود خواهد شد.
فرماندار ورامین گفت: صرفا افراد بومی و ساکن ورامین مجاز به ورود به شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است، از این رو در منطقه خیرآباد در مرز ورامین و قرچک و در منطقه دهماسین، مرز بین ورامین و پیشوا ایستگاه‌هایی مستقر شده و نسبت به شناسایی افراد بومی و غیر بومی اقدام می‌کنند.
وی افزود: بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی که پلاک خودروی آن‌ها تهران و سایر شهرستان‌های کشور است، با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو  می‌باشد.
کاغذلو خاطر نشان کرد: کارکنان ادارات دولتی، کارخانه‌های مستقر در شهرستان، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که خارج از شهرستان سکونت دارند با ارائه کارت شناسایی مربوط به اداره و نهاد می‌توانند به ورامین عزیمت کنند.
فرماندار ورامین بیان داشت: بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با هدف تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و نیز جریمه نقدی 500 هزار تومانی و پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورودهای فرعی منتهی به ورامین مسدود شد فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد