Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:35:00 GMT

تشدید کنترل ترددها در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۰۷۸

تشدید کنترل ترددها در ساوجبلاغ

حمیدرضا ورزشی  روز جمعه  در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر هشتگرد از مردم خواست همکاری کنند و اصراری به ورود به منطقه نداشته باشند چرا که در این شرایط ورود افراد غیر بومی به شهرستان صلاح نیست.

سرهنگ حسن نوری زاده فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از اعمال محدودیتهای ترافیکی به این شهر خبرداد و گفت: خودروهای ورودی به شهر هشتگرد از مبادی اتوبان به میدان صنعت هدایت شده و پس ازکنترل و پایش و درصورت نداشتن مشکل ورود، به داخل هدایت می‌شوند و درصورت وجود مشکل محدودیتی از مسیر برگشتی به سمت اتوبان راهنمایی و برگردانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: ۲۱ مسیر از مبادی ورودی شهرستان ساوجبلاغ از اتوبان شناسایی و بسته شده است. 
رضا رمضانی افزود: براساس مصوبه استانداری مبنی برکنترل ورودیها در راستای اجرای پایش خودروها این عملیات اجرا گردیده و کلیه ورودیها محدود شده اند.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون ۲ هزارو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت ۱۱۵ بیمار قطعی کرونا و ۶۹ بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون ۴۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ساوجبلاغ ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ ویروس کرونا بهداشت و سلامت ساوجبلاغ ویروس کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
  • هیچ‌کس از درگیری بین ایران و اسرائیل که از کنترل خارج شود، سودی نخواهد برد
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری