Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به تدبیر سردار فرمانده سپاه فتح استان و کمک خیرین و مردم استان بیش از ۱۱ تن مواد غذایی و ۵۰۰ تخته پتو برای کمک به این مناطق ارسال شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر صالحی، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایطی که همه استان‌ها، ارگان‌ها در کشور در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، جاری شدن سیل در کرمان و خساراتی که به بارآورده است سلامتی مردم این مناطق را بیش از پیش با تهدید روبرو نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی مطرح کرد: بنا به تدبیر سردار فرمانده سپاه فتح استان و کمک خیرین و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۱ تن مواد غذایی و ۵۰۰ تخته پتو برای کمک به این مناطق ارسال شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اقلام شامل پتو، مواد غذایی کنسرو شده، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه و ... است.پیش از این به همت خیرین استان محموله‌ای ۴۰ تنی در اسفند ماه گذشته برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شده بود.

وی تأکید کرد: وظیفه‌ی انسانی ما ایجاب می‌کند حتی اگر خودمان در سختی باشیم، همواره به فکر هم وطنان و انسان‌های رنج دیده باشیم و به صورت ویژه آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم. ان شاء الله به لطف الهی و توجه امام زمان (عج) با یاری و همدلی مشکلات پیش روی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق سیل زده کرمان ویروس کرونا سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سپاه فتح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت