Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی معابر برای مقابله با کرونا، توسط نیروهای سپاه پاسداران، امروز(هشتم فروردین) در کرمانشاه آغاز شد.

جلال فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این رزمایش که با رمز یا امام رضا(ع) شروع شد، تمامی معابر و خیابان های کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا ضدعفونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای این رزمایش با حضور بیش از هزار نفر از نیروهای سپاهی، گفت: در این رزمایش نیروهای سپاهی به دو صورت، بخشی شامل استفاده از نیروهای واکنش سریع و خودروهای واحدهای جنگ نوین و بخشی هم به صورت پیاده به ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر اقدام می کنند.

فتاحی گفت: روز گذشته هم معابر و خیابان های دو شهرستان سنقروکلیایی و کنگاور که جزو مناطق با آلودگی بالا از حیث شیوع کرونا هستند با همکاری نیروهای سپاهی ضدعفونی شد و در روزهای آتی نیز معابر و خیابان های بقیه شهرستانها ضدعفونی خواهد شد.

این مسئول افزود: در این رزمایش که با همکاری نیروهای سپاهی مرکز بهداری غرب وابسته به نیروی زمینی سپاه( قرارگاه نجف) و با مشارکت گردان های امام حسین(ع)، سپاه ناحیه  مقاومت کرمانشاه، تیپ انصار الرسول جوانرود و نیروهای وابسته به قرارگاه نجف در استانهای ایلام و همدان آغاز شده، قرار است نیروهای سپاهی تا ۱۵ فروردین به صورت مستمر تمامی معابر و خیابان های استان را ضدعفونی کنند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز  کار ضدعفونی معابر، خیابان ها و محلات استان علیه بیماری کرونا تا پایان کرونا نیز تداوم پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمايش ضد عفونی کروناویروس كرمانشاه معابر و خیابان نیروهای سپاهی نیروهای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی

دریافت 9 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: خیابان‌های کاشان دچار آبگرفتگی شده و این در حالی است که علی رغم اعلام گزارش‌های مردمی هنوز نیروهای امدادی برای کمک مراجعه نکرده‌اند.

کد خبر 6086867

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه