Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@13:10:25 GMT

تایید یک مورد جدید ابتلا به کرونا در جنوب کرمان 

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۱۱۹

تایید یک مورد جدید ابتلا به کرونا در جنوب کرمان 

اصغر مکارم گفت: متاسفانه روز گذشته نتیجه آزمایش یکی از بیماران مشکوک به کرونا مثبت شد، این بیمار هم اکنون در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری می باشد.

«اصغر مکارم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در جنوب کرمان گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان روز هفتم فرودین، ۳۴۴ نفر بیمار تنفسی مشکوک به کرونا در مراکز درمانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته نتیجه آزمایش یکی از بیماران مشکوک، مثبت شد، این بیمار هم اکنون در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری می باشد.



وی اضافه کرد: تاکنون ۶ مورد مثبت از کرونا در جنوب کرمان گزارش شده که از این تعداد ۴ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند و یک نفر مورد جدید بستری می باشد و متاسفانه یک نفر نیز فوت شده است.


مکارم عنوان کرد: از مجموع بیماران بستری مشکوک به کرونا تاکنون ۳۰۴ نفر، پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: موارد  جدید مشکوک به کرونا ۱۴ نفر هستند که از این تعداد ۱۳ نفر در بیمارستان امام خمینی و ۱ نفر در بیمارستان آیت الله کاشانی شهر جیرفت بستری می باشند.



وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی توسط مردم، بیان کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال ماندن در خانه است بنابراین خواهشمندیم برای کمک به قطع این زنجیره در خانه بمانید و به توصیه های بهداشتی عمل کنید.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می برد.

براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است. حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم های مهران مدیری شناخته شد. وی برای بار دوم در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده است. همسر دوم حسن شکوهی متواد سال ۱۳۶۰ و منشی صحنه است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895156

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش