Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ناتمام ماندن لیگ والبیال لهستان و تعطیلی این لیگ به دلیل شیوع کرونا، تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر و صعودکننده به لیگ قهرمانان اروپای این کشور مشخص شدند.

طرفداری- در روز گذشته به دلیل نگرانی از گسترش و شیوع ویروس کرونا، لیگ والیبال لهستان ناتمام ماند و مسئولان برگزاری از تعطیل شدن این فصل از مسابقات خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، با اعلام تعطیلی و بسته شدن پرونده لیگ والیبال لهستان (پلاس‌لیگا) در فصل 20-2019، سید محمد موسوی ستاره ایرانی تیم اولشیتن با عملکرد درخشانی که در اولین فصل حضورش در این لیگ داشت، عنوان ارزشمند بهترین مدافع را به خود اختصاص داد.

بر این اساس، سه تیم زاکسا، وروا ورشو و اسکرا بلخاتوف که در جدول رده‌بندی پیشتاز هستند، در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور می‌یابند. علاوه بر این، مشخص شد که تیم بیدگوشچ به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

گفتنی است میلاد عبادی‌پور در این فصل بازیکن تیم اسکرا بلخاتوف بود و سید محمد موسوی نیز در تیم اولشتین حضور داشت که لیگ را در رتبه هشتم به پایان رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملتهای والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی