Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@17:48:02 GMT

تزریق ۵ تریلیون دلار برای جبران خسارات ناشی از کرونا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۴۹۹

تزریق ۵ تریلیون دلار برای جبران خسارات ناشی از کرونا

رهبران گروه ۲۰ در روز پنج شنبه متعهد شدند، به منظور محدود کردن خسارات وارده به مشاغل و درآمدها در اثر شیوع ویروس کرونا، تا بیش از ۵ تریلیون دلار به اقتصاد جهان تزریق کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، رهبران گروه ۲۰ در روز پنج شنبه متعهد شدند، به منظور محدود کردن خسارات وارده به مشاغل و درآمدها در اثر شیوع ویروس کرونا، تا بیش از ۵ تریلیون دلار به اقتصاد جهان ترزیق کنند و هر آنچه لازم است برای غلبه بر این ویروس انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ملک سلمان در نشست جی ۲۰ برای مبتلایان به کرونا شفای عاجل طلب کرد

چنین اتحادی میان آنها از زمان بحران مالی سال ۲۰۰۹-۲۰۰۸ دیده نشده است. آنها در جریان ویدئو کنفرانس به اجرای و تأمین بودجه کلیه اقدامات درمانی لازم برای توقف شیوع ویروس کرونا متعهد شدند.

آنها گفتند: «گروه جی ۲۰ متعهد شده است به همراه سازمان بهداشت جهانی و موسسات بین المللی دیگر تا هر آنچه می تواند برای غلبه بر این بیماری مسری انجام دهد.»

بیانیه این گروه، مصالحه آمیز ترین لحن گروه جی ۲۰ در مورد تجارت طی سال‌های گذشته را همراه داشت و متعهد شد تا تامین تجهیزات پزشکی حیاتی و و کالاهای دیگر در سراسر مرزها را تضمین کند و اختلال در زنجیره عرضه را حل کند.

این گروه اعلام کرد بیش از ۵ تریلیون دلار به اقتصاد جهان به عنوان بخشی از سیاست مالی مورد هدف، اقدامات اقتصادی و طرح‌های ضمانتی تزریق خواهد کرد تا عواقب اقتصادی این بیماری مسری را تخفیف دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رویترز نشست جی 20 ویروس کرونا اخبار کرونا اقتصاد ۵ تریلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیوندای موتور دست‌ودلباز شد

گروه خودروسازی هیوندای، از طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال در مقیاس بزرگ برای ارتقای رقابت‌پذیری خود در بازار جهانی رونمایی کرده است.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی روز چهارشنبه (۲۷ مارس) اعلام کرد که ۶۸ تریلیون وون (۵۱ میلیارد دلار) را طی سه سال برای تقویت پتانسیل رشد خود در وسایل نقلیه الکتریکی و تجارت جدید حمل‌ونقل سرمایه‌گذاری خواهد کرد و به طور جداگانه ۸۰ هزار کارمند جدید را تا سال ۲۰۲۶ استخدام خواهد کرد و انتظار دارد این طرح سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۸ هزار شغل ایجاد کند.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه گفت که بیش از نیمی از سرمایه‌گذاری یا ۳۵.۵ تریلیون وون، برای زیرساخت‌های جدید تحقیق و توسعه و خطوط مونتاژ خودروهای الکتریکی اختصاص خواهد یافت. ۳۱.۱ تریلیون وون دیگر برای تحقیق و توسعه در خودروهای برقی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • هیوندای موتور دست‌ودلباز شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • (عکس) سریع‌ترین دوربین جهان ساخته شد
  • خسارات وارده قطع ۳ هزار اصله نهال در الیمالات نور، جبران شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • سریع‌ ترین دوربین جهان ساخته شد
  • خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود
  • سریع‌ترین دوربین جهان ساخته شد