Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:20:47 GMT

همه به کنسرت در فضای مجازی دعوت هستند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۶۱۱

همه به کنسرت در فضای مجازی دعوت هستند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین سپهریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: برنامه "شبانه موسیقی ایذه" برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به صورت مجازی و زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: هنرمندان نیز از این موضوع مستثنی نیستند، ولی هنرمندان شهرستان ایذه برای کنترل کرونا در کنار مردم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهریان بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ۱۳ فروردین و روز طبیعت و لزوم ماندن مردم در خانه برای شکست کرونا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه اقدام به برگزاری "شبانه موسیقی ایذه" در بخش‌های سنتی، پاپ، محلی و کلاسیک کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این برنامه از ساعت ۲۱ روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین به صورت زنده و از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس shabane.izeh پخش می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه درخصوص نحوه ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند حداکثر تا ۱۰ فروردین نسبت به ثبت نام و ارسال نمونه اجرای آثار خود با صفحه مجازی شبانه ایذه ارتباط برقرار کنند و یا با شماره ۰۹۳۵۶۴۰۹۰۲۰ تماس بگیرند.

او با بیان اینکه اجرا‌ها به صورت تک نوازی، دو نوازی و تک خوانی خواهد بود، تصریح کرد: برای هر اجرا ۵ دقیقه زمان در نظر گرفته شده‌است، گروه‌های شرکت کننده در حین اجرا ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند، درضمن باید از آهنگ هایی استفاده کنند که دارای مجوز انتشار هستند.

امین سپهریان به اعطای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی به برگزیدگان این برنامه اشاره کرد و اذعان داشت: شبانه موسیقی در ۲ شب برگزار خواهد شد و در هر شب ۲ اجرایی که بیشترین لایک را از طرف مردم دریافت کنند به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

او افزود: مردم نقش اساسی در مهار کرونا دارند و اجرای موفق طرح کاهش زنجیره انتقال با مشارکت و همدلی مردم امکان پذیر است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فضای شهر سیدنی کاملاً رمضانی است / همراهی جدی دولت با برنامه‌های رمضانی
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند