Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:02:19 GMT

جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۸۱۰

جایگاه‌های عرضه سوخت تعطیل نمی‌شوند

خبرگزاری میزان- شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور وجود ندارد. تاریخ انتشار: 18:15 - 08 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۴۳۷ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در متن این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روزی انجام می‌شود و هیچگونه برنامه تعطیلی در روز‌های آینده وجود نخواهد داشت؛ بنابراین از هموطنان عزیز تقاضا دارد بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دریافت وجه نقد در پمپ بنزین اجتناب ناپذیر است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توزیع سوخت اخبار اقتصادی وزارت نفت فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر درحین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکردار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

به گفته او ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مسئول گفت: قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را باعث هدررفت سرمایه‌های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی
  • تأمین سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان