Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی تکواندو می گوید: اردیبهشت ماه سال 99به صورت قوی در مسابقات آسیایی حضور خواهم داشت واین سال را با تمرکز بر بازی های آسیایی آغاز می کنم.

سعید رجبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی اظهارمی کند: سال ۹۸ سال خوبی برای من نبود، متاسفانه المپیک را از دست دادم و  دوست داشتم این سال به زودی تمام شود  و امیدوارم در سال جدید بهترین مقام ها را برای کشورم بتوانم کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می دهد: مسابقات ۲۰۲۰ توکیو قسمت من نشد  و من سال 99 استارت حضور در بازی های آسیایی برای المپیک 20۲۴  را می زنم و امیدوارم بهترین درخشش را داشته باشیم.

رجبی می گوید: همه تلاش من این است که بتوانیم یکی از بهترین ها  باشیم و به امید خدا و دعای مردم عزیز ایران و دعای هم استانی ها و هم شهری هایم سال جدید سال خوب و پر مدالی باشد برای ما.

عضو تیم ملی تکواندو ضمن تقدیر از استاد محمد حسن فلاح راد ادامه می دهد: استاد محمد حسن فلاحی راد بسیار برای موفقیت من تلاش کردند و از ایشان نیز تقدیر می‌کنم چرا که ایشان یکی از برجسته ترین اساتید تکواندو هستند.

وی با تاکید بر توجه به ورزش تکواندو در سطح استان ادامه می دهد: وضعیت ورزش استان ما خوب است اما با توجه به پتانسیل های ویژه ورزش تکواندو در شهرستان میانه انتظار می رود این ورزش مورد توجه وِیژه ای قرار بگیرد  و آذربایجان و ایران باید به داشتن چنین پتانسیلی افتخار کند.

رجبی ضمن آرزوی بهترین ها برای مردم ایران در سال جدید می گوید:  امیدوارم سال 99 برای همه ما و همه ورزشکاران عزیز سال خوبی باشد و سالی پر از موفقیت برای مردم عزیز ایران آرزومندم.

سعید رجبی متولد 15 مرداد ماه در شهرستان میانه است و تا کنون چندین مدال طلا برای کشورمان ایران به ارمغان آورده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در سال گذشته خط دفاعی استقلال عامل موفقیت این تیم بود و ادامه این روند می‌تواند صدرنشینی لیگ را حفظ کند و شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

خط دفاعی استقلال در طول لیگ برتر ده گل دریافت کرد و بهترین آمار را در بین تمام تیم‌های لیگ در اختیار دارد و به واسطه همین اتفاق هفته‌ها شکست ناپذیری را تجربه کرده است.

اما عملکرد آنها فقط در خط دفاعی مثبت نبود و روی گل‌های این تیم هم نقش تاثیرگذاری داشتند، آرمین سهرابیان، محمد مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، کوین یامگا، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مدافعانی بودند که مجموعا 13 گل از 28 گل استقلال را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان با 4 گل بهترین گلزن این تیم است.

در این بین ابوالفضل جلالی هم با 5 پاس گل یکی از گل‌سازترین بازیکنان لیگ و استقلال است که در جمع بهترین‌ها حضور دارد.

جواد نکونام با حفظ ثبات و تقویت ساختار دفاعی با تاکتیک‌های متنوع و دوندگی بالا قدرت استقلال را در این فاز افزایش داده است و راه‌های رسیدن به دروازه آبی‌ها را محدود کرده و تحت تاثیر همین موضوع حتی با تک گل در مسابقات مختلف می‌تواند سه امتیاز مسابقه را به دست آورد.

این اتفاق در سال 1402 استقلال را که مشکلات مختلفی را در زمینه‌های مدیریتی و کمبود بازیکن تجربه کرده بود به یک مدعی قهرمانی تبدیل کرد و حفظ این رویکرد در 9 بازی باقی‌مانده می‌تواند یک فصل فراموش نشدنی را برای آنها رقم بزند.

در حال حاضر 3 بازیکن خط دفاعی استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند و در ادامه فصل با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • شرق؛ حکایت ظریف و وسط بازی و گرفتاری میان دو آرزو/ تجربه ورق زدن سال‌نامه در گوشی
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • سال اولین ها
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت