Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@00:28:13 GMT

تصویری متفاوت از رهبر انقلاب در لباس بلوچی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۹۷۹

در این شماره از خط حزب الله بخشی از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ بهمراه عکسی از ایشان در سفر به استان سیستان و بلوچستان در دوران ریاست جمهوری شان و در لباس بلوچی منتشر شده است. در این پست به نقل از رهبر انقلاب آمده است؛

«ما یک برهه ای در استان سیستان و بلوچستان توقف داشتیم که مدت طولانی هم نبود، لکن خدای متعال شرایط را جوری پیش آورد که اُنس ما با این استان و مردم این استان مثل
یک اُنس چندین ساله بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار خدا بود والا ما در آنجا خیلی نماندیم. ایرانشهر به قدری برای من در آن دوره جالب بود که همان وقت وصیت کردم و گفتم اگر من در این سفر، در این مدت، از دنیا رفتم، من را حتما در خود ایرانشهر دفن کنید، از ایرانشهر خارج نکنید.

رفتم قبرستان آنجا را هم دیدم -قبرستان ایرانشهر را- لکن قسمت نبود. مردم بلوچ مردمی هستند که محبتشان زیاد است. مردم گرم، صمیمی، باصفا و البته بااستعداد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر 6080804 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته