Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی ایران مربی میلاد محمدی در خنت بلژیک شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل فریرا دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مربی تیم فوتبال خنت بلژیک کار خود را آغاز خواهد کرد.

رسانه ( Hnl Sport) بلژیک با اعلام این خبر مدعی شد این مربی سابق تیم ملی ایران جانشین فردریک دوپره به عنوان مربی تمرین دهنده قرار است کار خود را در این تیم آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریرا ۶۱ ساله ، این تیم را به خوبی می‌شناسند زیرا وی بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۹ در سمت‌های مختلف برای این باشگاه کار می کرد. دپرو روز گذشته از باشگاه خنت جدا شد و به همین دلیل مسئولان این باشگاه فریرا را جایگزین وی کردند.

تیم‌ فوتبال خنت بلژیک از میلاد محمدی مدافع چپ تیم‎ ملی‎ فوتبال ایران استفاده می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد محمدی دستیار ویلموتس مانوئل فریرا میلاد محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد