Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در آستانه روز طبیعت، همه ساله تفرجگاه داغلار باغی شهر لاهرود میزبان خیل عظیم شهروندان، مسافران و گردشگران برای گذراندن اوقات تفریح و سیزده بدر بوده است، عنوان کرد: با در نظر گرفتن حفظ سلامت افراد و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امسال ورودی تفرجگاه داغلار باغی در روز ۱۳ فروردین ماه مسدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار لاهرود افزود: شهروندان در این روز، تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به این تفرجگاه و ایجاد ازدحام را ندارند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تفرجگاه داغلار باغی، تا اطلاع ثانوی کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها نیز تعطیل و استفاده از وسایل ورزشی و بازی ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود در روز ۱۳ فروردین نیز در خانه بمانند.

به گفته قریشی تفرجگاه داغلار باغی در خطه زیبا و دل انگیز لاهرود بر روی کوهستان طولانی در شمال شرقی زیارتگاه سید ابراهیم خراسانی (ع) واقع شده است که به لحاظ داشتن منظره زیبا و جذاب، محل با طراوت و دلگشایی برای تفرج و گذران اوقات فراغت اهالی شهر و هزاران مسافر طبیعت دوست را فراهم کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اوقات فراغت بازی طبیعت مسافران ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است

مجتبی شادلو، نایب رئیس اتحادیه باغداران  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  بنابر آمار میوه های فصل پاییز و زمستان مانده در سردخانه ها بیش از مصرف داخل است که بی توجهی به صادرات، نگرانی‌هایی برای تولیدکنندگان و فعالان ایجاد کرده است.

به گفته او، ظرف یک ماه آینده بازار از محصولات نوبرانه اشباع می شود که از لحاظ کمیت و کیفیت بسیار مطلوب است.

شادلو ادامه داد: در اسفندماه تعرفه صادرات برای محصولات باغی گذاشتند، در حالیکه باید تلاش شود مازاد میوه های مانده در سردخانه صادر شود تا تولیدکنندگان دچار خسارت نشوند.

نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران با بیان اینکه بیش از ۲ برابر نیاز داخل سیب، پرتقال و کیوی در سردخانه ها مانده است، گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید محصولات باغی، صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران