Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:13:36 GMT

بارش باران و رعد و برق زنجان را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۳۱۲

بارش باران و رعد و برق زنجان را فرا گرفت

حسین سلطانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران با ورزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت جریان می یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: این روند بارشی فردا/ شنبه/ در استان تشدید می شود و احتمال آبگرفتگی معابر بر اثر بارش های رگباری وجود دارد.
به گفته سلطانی، بر اساس پیش بینی های انجام شده، این سامانه همراه با وقوع تگرگ تا روز دوشنبه در استان زنجان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دمای هوا در این مدت تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: ماهنشان با ۱۷ درجه بالای صفر وخیرآباد با یک درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان بارش باران رعد و برق هواشناسی بارش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد