Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،استاندار آذربایجان غربی در تماس های تلفنی با مدیرکل محیط زیست استان و فرماندار شهرستان ارومیه بر ضرورت شناسایی و دستگیری عاملین کشتار یک قلاده خرس در یکی از روستاهای شهرستان ارومیه تاکید نمود.

محمدمهدی شهریاری  با ابراز تاسف از این رفتار ناپسند و غیر انسانی و تاکید بر اهمیت برخورد با عاملین چنین جنایتی تصریح کرد: حفظ و حمایت از حقوق حیوانات از قدیم الایام همواره مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صراحت آیات متعدد قرآن، حیوانات در برابر خداوند به خضوع برخواسته و بر آستان او سجده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در نظام حقوقی اسلام، از یک‌ سو بهره برداری و استفاده بهینه از حیوانات مورد شناسایی قرار گرفته است گفت: همچنین در دین اسلام به رعایت حقوق حیوانات و دفاع از گونه های مختلف آنان سفارش شده است به نحوی که آزار و اذیت و کشتن حیوانات عملی مذموم و مرتکبین مستوجب عذاب الهی اند.

شهریاری با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه قضایی در برخورد با این افراد همچون همیشه قاطعانه برخورد نماید افزود: حق احترام بر حیوانات، حق زندگی و تولید نسل آزادانه و حق مراقبت از حیوانات، از جمله حقوق آنها است به نحوی که هیچ حیوانی نباید در معرض برخورد نامناسب یا اعمال بی رحمانه قرار گیرد و بر اساس قانون، هرفعل غیر ضروری و هرگونه تصمیم که منجر به مرگ حیوانات شود به مثابه جنایت علیه حیات آنها است.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش قلاده خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادبیات سخیف،بی ادبانه و گستاخانه را علیه جامعه بزرگ‌ پرستاری کنار بگذارید/ پرستاران هوشیار هستند و با عاملین این گستاخی ها برخورد جدی خواهند کرد

توهین های اخیر در برخی فیلم و سریال ها علیه جامعه پرستاری، سبب آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شده و خواستار برخورد جدی با عاملین این موضوع هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سازمان نظام پرستاری، مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری عنوان کرد: طی هفته های اخیر چند موردی از توهین و ادبیات سخیف و گستاخانه علیه جامعه پرستاری در برخی فیلم و سریال ها دیده شده که سبب آزرده خاطر شدن جامعه محترم پرستاری گردیده است. این ادبیات نه تنها از واقعیات سطح جامعه کاملا بدور بوده،بلکه در تضاد مستقیم با منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: توهین و بی ادبی ،با هنر و هنرمند واقعی میانه ای ندارد و افرادی که در پشت پرده این گستاخی ها هستند، بدانند که جامعه محترم پرستاری هوشیار است و با عاملین این رفتار های نسنجیده برخورد جدی خواهد کرد.

 

معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری در پایان عنوان کرد: از نهاد های نظارتی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت بر صدا و سیما درخواست داریم تا با ورود جدی خود ، با عاملین و مسببان گستاخی های اخیر علیه جامعه پرستاری، برخورد جدی شود. همچنین سازمان نظام پرستاری مسیر شکایت قانونی خود از این افراد را پیگیری کرده و اجازه نخواهد داد تا هر بی ادبی علیه این جامعه بزرگ و خدوم اقدامی را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • اولین مورد اهدای عضو ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ادبیات سخیف،بی ادبانه و گستاخانه را علیه جامعه بزرگ‌ پرستاری کنار بگذارید/ پرستاران هوشیار هستند و با عاملین این گستاخی ها برخورد جدی خواهند کرد
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی