Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:07:16 GMT

دلیل موفقیت پرسپولیس نسبت به استقلال

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۷۸۷

دلیل موفقیت پرسپولیس نسبت به استقلال

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس در مقایسه با استقلال ، ثبات بیشتری داشته و به همین دلیل موفق‌تر هم بوده است.

به گزارش مشرق، مهدی کریمیان در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استقلال در فصل جاری چه در زمان استراماچونی و چه در زمان فرهاد مجیدی در زمین خوب بازی می‌کند، اما مشکل کلیدی آن، مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه استقلال از عدم ثبات رنج می‌برد و دلیل ناکامی چند فصل اخیر این تیم هم، نبود آرامش است.

بیشتر بخوانید:

رفت و آمدهای عجیب در باشگاه استقلال

وی در ادامه در خصوص شرایط لیگ نوزدهم، تصریح کرد: به نظر من به احتمال ۹۹ درصد لیگ برتر در فصل جاری تعطیل می‌شود، چون اصلا شرایط ادامه رقابت‌ها مهیا نیست. این موضوع فقط مربوط به ایران نیست و فوتبال در جهان تعطیل شده و به نظرم بسیاری از لیگ‌های اروپایی هم تعطیل می‌شوند. شاید فقط لیگ انگلیس در شرایط خاص بدون تماشاگر برگزار شود، ولی ما شرایط برگزاری مسابقات را نداریم.

هافبک سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون مقایسه شرایط این تیم با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقایسه با استقلال در سال‌های اخیر، ثبات بیشتری داشته و به همین دلیل موفق‌تر هم بوده است. پرسپولیس در چند فصل اخیر شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده و بازیکنان این تیم در زمین با هم کاملا هماهنگ شده‌اند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید مهدی کریمیان استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از یک استقلالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس، قصد دارد از او به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند.

گفتنی است فرد مذکور بعد از بازی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ، در جمع خبرنگاران انتقاداتی نسبت به مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرده بود.

کد خبر 845883 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • فیلم| جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • معامله شد: پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی!
  • سفارش خریداران استقلال و پرسپولیس در فرابورس ثبت شد+ عکس
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی