Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهران رفیعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستورالعمل ابلاغی دولت برای کاهش تردد و جلوگیری از ورود و خروج شهروندان اظهار داشت: با مشارکت همه نهادهای مرتبط بهخصوص نیروهای انتظامی و نظامی این محدودیت‌ها از صبح امروز به شکل سخت‌گیرانه‌تری در امیدیه آغاز شده است.

وی با اشاره به تعطیلی صنوف غیر ضروری از هفته گذشته ، بیان داشت: در این رابطه شاهد همکاری خیلی خوبی از سوی کسبه و بازاریان بودیم اما با این وجود عده‌ای هنوز این محدودیت‌ها را رعایت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تامین شهرستان امیدیه تصریح کرد: حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت مجموعه مدیریت ارشد شهرستان است و قطعا با افراد متخلفی که این محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

رد شایعه فوت چهار مبتلا به کرونا در امیدیه

فرماندار امیدیه در بخش دیگری از گفت‌وگو با انتقاد از انتشار اخبار غیرواقعی در فضای مجازی، بیان داشت: فوت چهار بیمار طی امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به‌هیچ عنوان صحت ندارد.

رفیعی تعداد فوتی های امروز جمعه در امیدیه را یک نفر دانست و گفت: از مردم درخواست می‌شود با توجه به توصیه‌های خود مراقبتی و محدودیت‌های تعیین شده به شکستن چرخه سرایت این ویروس کمک کنند.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: در این شرایط مهمترین اقدامی که می‌توان انتظار داشت، همکاری شهروندان است که در این صورت در مقابله با ویروس کرونا موفق خواهیم بود.

بر اساس این گزارش با احتساب ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در امیدیه، مجموعه افراد مبتلایان در این شهرستان به ۱۰ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا امیدیه پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امیدیه ویروس کرونا امیدیه ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری