Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام آمده است، در حالی که ما نیز با این معضل مواجه و در حال مبارزه هستیم با نگرانی و امید، وضعیت ناشی از گسترش ویروس کرونا در کشور برادر و دوست ایران را پیگیری کرده و برای آنها دعا می‌کنیم.

 رییس جامعه اسلامی بوسنی هرزگوین افزود، قدرت ایمان، عزم و اراده و خود مراقبتی مردم در مبارزه با این دشمن نامرئی دارای بیشترین اهمیت است و اطمینان داریم که ملت و دولت ایران چون گذشته قادر به غلبه بر این چالش خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس العلمای بوسنی و هرزگوین در پایان این پیام با ذکر دعای خیر برای کشور و مردم ایران خطاب به سفیر جمهوری اسلامی در ساریوو افزود، مایلم به جنابعالی و نهادهای دینی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم که ایران در برابر ویروس کرونا تنها نیست و ما برای شما دعا می‌کنیم و دعا با ارزش‌ترین چیزی است که یک فرد مومن می‌تواند به دیگری اهدا کند.

«شفیق جعفرویچ» رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین نیز پیشتر با ارسال پیام کتبی به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، بر همبستگی مردم بوسنی وهرزگوین با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد.

وی در این‌ پیام آورده است: عمیق‌ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی و همه مردم ایران به خصوص خانواده‌های جان باختگان ناشی از این بیماری ابراز می‌دارم و برای همه مبتلایان، درمان موفقیت‌آمیز را آرزومندم.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوسنی و هرزگوین پروندهٔ خبری دیپلماسی کرونا علیه تحریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوسنی و هرزگوین حسن روحانی ویروس کرونا بوسنی و هرزگوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی "شیخ مبارک علی الصباح" فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است و در این راستا روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست هایی برای ارتقاء امنیت مرزی ۲ کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل نداشتن آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب های سرزمینی کشور کویت شدند، قدردانی کرد.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای دریایی مشترک بیان داشت: اجرای گشت های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان ۲ کشور در سال های گذشته مرزها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان ۲ کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناورها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزهای مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی