Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، با صدور پیامی فرا رسیدن اعیاد خجسته و پر خیر و برکت شعبانیه، ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، و امام سجاد (ع) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

ماه شعبان، یکی از پر برکت‌ترین ماه‌های اسلامی است که روز‌ها و اعیاد بزرگ و خجسته‌ای را در خود دارد و ماه مغفرت، عبادت و بندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ایام خجسته شعبان المعظم همراه با فروغ میلاد بابرکت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار و ولادت سید الساجدین حضرت زین العابدین (ع)، همچنین ولادت با سعادت اسوه وفا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، فرصت مغتنمی است تا ضمن تأسی جستن به سیره طیبه ائمه هدی (ع) و رهپویان واقعی طریق عشق و ایثار، خود را برای وارد شدن به ماه ضیافت الله و اخلاص فی سبیله آماده و مهیا سازیم.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی‌ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت‌های فرخنده این ماه را به محضر قطب عالم امکان منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر مهدی موعود (عج)، نایب بر حق، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم شریف و همکاران ارجمند و بویژه پاسداران ارجمند و جانبازان بزرگوار تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه اخبار فرهنگی پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند