Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۱ مورد ابتلای جدید در محدوده فعالیت های این دانشکده مشاهده و ثبت شد، گفت: آمار نهایی ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۲۰ بیمار رسید.

شکرالله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا ۱۶ هزار و ۵۳۳ مورد مراجعه کننده با عارضه تنفسی به مراکز درمانی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۴۹ بیمار بستری شدند که یک هزار و ۲۷ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ثبت ابتلای ۱۱ مورد جدید طی شبانه روز گذشته در محدوده جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: تعداد کل مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۲۰ بیمار افزایش یافت که به تفکیک در آبادان ۴۴ مورد، خرمشهر ۵۵ مورد و شادگان نیز ۲۱ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار بستری شده در بیمارستان آیت الله طالقانی در حال دریافت خدمات هستند، افزود: خوشبختانه از مجموع مبتلایان قطعی در این محدوده تا کنون ۷۱ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان اضافه کرد: تعداد فوت شدگان نهایی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان همان آمار قدیمی یعنی ۱۰ مورد است که به تفکیک شامل ۳ نفر در آبادان، ۶ مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان می شود که اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از همه کسانی که در خانه ماندند و به توصیه های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس توجه نمودند تشکر می کنم و از دیگر همشهریان می خواهم به کمپین های #درخانه_می مانیم و #به_دید_و_بازدید_نمی رویم بپیوندند.

سلمان زاده در پایان دوباره یادآورشد: باز هم از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۱۰۹ مورد، بهبودی یافته و ترخیص شدگان قطعی نیز ۶۹ مورد اعلام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان ابتلا به کرونا کرونا ویروس دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان‌زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهاد‌های امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.
 اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی، پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها، قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی از عوامل موثر در کاهش سقط محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • رشد نم هوا در اروند
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر