Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:40:22 GMT

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۰۵۱

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش کرونای ۶ تن دیگر در هرمزگان مثبت شده و آمار مبتلایان به این بیماری به ۱۷۳ نفر افزایش یافت. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس حسین فرشیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بدو شروع ابتلا به بیماری کرونا در هرمزگان یک هزار و 136 نفر بیمار حاد تنفسی در استان داشتیم که 991 نفر از آن‌ها تاکنون ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 743 نفر از این تعداد مشکوک به ابتلا به بیماری کووید19 بودند که پس از انجام آزمایشات، آزمایش 173 نفر مثبت شده است و بدین ترتیب با مثبت شدن آزمایش 6 تن دیگر در هرمزگان آمار کرونایی‌های استان به 173 تن افزایش پیدا کرده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در هرمزگان 167 نفر شدیک مورد فوتی و 6 ابتلای جدید به کرونا در هرمزگان/آمار کرونایی‌ها به 161 نفر رسید‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هرمزگان به 148 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: از 6 نفری که در 24 ساعت گذشته در هرمزگان مبتلا به کرونا شده اند 5 نفر در بندرعباس و یک نفر در میناب بوده‌اند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت فعلی تداوم پیدا کند و یک مقدار شلوغی های سطح شهر بندرعباس کاهش پیدا کند می توانیم پیک بیماری کرونا را که طبق پیش‌بینی‌ها در اواسط یا اواخر فرودین با آن باید روبرو می شدیم را به اواخر اردیبهشت یا خرداد ماه موکول کنیم.

انتهای پیام/865/ش

R7555/P/S6,58/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب