Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@14:20:45 GMT

استاندار: پیک دوم شیوع کرونا در گلستان محتمل است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۱۸۵

استاندار: پیک دوم شیوع کرونا در گلستان محتمل است

هادی حق‌شناس امروز جمعه هنگام سرکشی از مبادی ورودی و خروجی گلستان اظهار داشت: برای مهار ویروس کرونا هتل ها، مراکز پذیرایی دولتی و خصوصی استان مجاز به پذیرش مسافر نیستند و اجازه چادر زدن هم به مسافران داده نمی شود.

وی افزود: حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان ها و پارک های جنگلی سراسر گلستان ممنوع است و در روز سیزده بدر هم هیچ طبیعت‌گردی در استان نخواهیم داشت و فرمانداران و شهرداران مکلف به ایجاد مانع برای هرگونه تجمع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: با توجه به حجم بالای تردد مردم در دو روز پایانی سال گذشته پیش بینی می‌کنیم از ۱۰ فروردین ماه جاری شاهد پیک جدید کرونا در گلستان باشیم و به همین علت اقدامات سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامت عمومی اجرایی می کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به پیش بینی برخی پزشکان مبنی بر ابتلای یک درصد جمعیت مناطق مختلف استان به کرونا اظهار داشت: اگر این فرضیه درست باشد باید چشم انتظار ابتلای ۱۶ هزار نفر دیگر به کرونا در گلستان باشیم که در آن صورت تبعات زیادی از جمله کمبود تخت بیمارستانی برای استان خواهد داشت.

حق شناس با بیان اینکه در گلستان نزدیک به ۵۰ هزار نفر کارمند داریم که شامل نیروهای انتظامی و بانکی هم می‌شود، گفت: در شرایط کنونی دستگاه‌های اجرایی بجز امدادرسان می‌توانند حداکثر از یک سوم کارکنان خود استفاده کرده و با حداقل‌ها به انجام دادن کارهای ضروری بپردازند.

استاندار گلستان تصریح کرد: در شرایط کنونی توصیه ما به همه مردم استان در خانه ماندن و پرهیز از ارتباط حتی با دوستان و بستگان نزدیک است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی طبیعت مسافران ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمدصادق بکتاشیان کارگردان برنامه «مشاور»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره پژوهش این برنامه گفت: طرح اولیه را چند نفر از روان شناس و مشاور مذهبی انجام داده بودند و بعد از آن هر قسمت را یک نویسنده مجزا می نوشت ، این نویسنده‌ها خودشان با یک روان شناس در ارتباط بودند که هر کدام ایده‌های خودشان را می‌گرفتند، در تولید این برنامه خبلی تلاش شده بود که از موضوعات واقعی استفاده شود و بیشتر موضوعاتی بود که در جامعه واقعی بودند.

وی افزود: بعد از اینکه کار نوشته می‌شد با یک مشاور مذهبی هم مطرح می‌شد. در طول کار مشاور مذهبی بود و مشاور روان شناس با خود نویسنده در ارتباط بود

وی درباره انتخاب بازیگران گفت: برای این کار از ۶۰۰ بازیگر تست صورت گرفته شد و در نهایت تصمیم بر این شد که علاوه بر بازیگران معمولی از بازیگران چهره هم در هر قسمت استفاده شود.

وی درباره بازخورد‌های «مشاور» که پارسال از شبکه افق پخش شد گفت: بازخورد‌های مردمی بیشتر داشتیم و خیلی تاثیرگذار بوده و خانواده هایی که این برنامه را دیده بودند هم خیلی استقبال کردند.

بکتاشیان درباره تغییراتی احتمالی کار گفت: من هنوز روی یک سری از جزئیات متن مشکل دارم و اگر وقت بود می شد روی متن بیشتر کار کرد.

وی درباره مشکلات تولید «مشاور» گفت: وقتی متن دیر آماده می‌شود هم برای بازیگر کار سخت است و هم برای انتخاب بازیگر، هر فصلی قبل از اینکه ضبط برنامه شروع شود باید بازیگرهاش انتخاب شوند ولی به علت اینکه متن کامل برنامه آماده نبود مجبور شدیم بازیگر ۱۵ قسمت را آماده کنیم و اگر بخواهم به این کار نمره بدهیم نمره ۱۶ را می دهم .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی