Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:55:28 GMT

المپیاد‌های علمی جهانی لغو شدند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۳۶۴

المپیاد‌های علمی جهانی لغو شدند

به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا در جهان، تغییراتی در زمان و نحوه برگزاری المپیاد‌های علمی جهانی ۲۰۲۰ و در نتیجه تغییر اعزام تیم‌ها ایجاد شده که به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱- تصمیم گیری در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که بنا بود ۲۳ شهریور تا ۱ مهرماه در کلمبیا برگزار شود به اواخر خرداد موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- سی و یکمین المپیاد جهانی زیست شناسی که بنا بود در ۱۳ تا ۲۱ تیرماه در ژاپن برگزار شود لغو و به سال آینده موکول شد.

۳- پنجاه و یکمین المپیاد جهانی فیزیک که بنا بود در ۲۸ تیرماه تا ۵ مردادماه در لیتوانی برگزار شود به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

۴- سی و دومین المپیاد جهانی کامپیوتر که بنا بود ۲۹ تیرماه تا ۵ مردادماه در سنگاپور برگزار شود به تعویق افتاده، لازم به ذکر است هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن را اواسط شهریور اعلام کرده‌اند.

۵- شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی که بنا بود از ۱۸ تا ۲۸ تیرماه در روسیه برگزار شود نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری بعداً اعلام خواهد شد.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته‌های جهانی برگزاری المپیاد‌ها تنظیم شده و برای اعلام تغییرات در المپیاد‌های فوق و سایر المپیاد‌ها تکمیل خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: المپیاد های علمی المپیاد های علمی جهانی المپیاد جهانی زیست شناسی ویروس کرونا پارسی خبر المپیاد جهانی برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در دوره‌های ۲۲۰ تا ۲۳۱ به روش الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو هستند، می‌توانند در زمان مقرر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جزئیات و تقویم برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره­‌های ۲۲۰ تا ۲۳۱ در سال ۱۴۰۳ براساس تصویر زیر است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود