Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@23:26:51 GMT

پیام حسن صادقی به مناسبت روز پاسدار

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۴۲۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (معاون دبیر کل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به مناسبت روز پاسدار و ولایت امام حسین (ع) پیامی صادر کرد. 

 در تاریخ تمدن بشری کم بوده‌اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند. کمر بستن برای احیای حقیقت‌خواهی، همتی جانانه می‌طلبد و تنها از مردانی چون امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برمی‌آید که آزادگی و شور حقیقت جویی‌شان، چنان حماسه‌ای آفرید که تا همیشه نامشان جاودان و موجب احترام انسان‌های حق طلب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

می توان نمونه‌هایی از رادمردی پاسداران و جانبازان را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ کسانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت‌طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و ایثارگری‌های حضرت عباس(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها، نگذاشتند دست سربازان شیطان، به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی برسد و تا پای جان خود از انقلاب اسلامی حمایت کردند. 

جای دارد ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و زینت عابدان حضرت امام سجاد (ع) و همچنین روز پاسدار و جانباز را خدمت همه ارجمندان پاسدار، جانبازان محترم و پیشکسوتان گرامی، تبریک و شادباش عرض کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخلاق انقلاب اسلامی ایران تمدن خاک پیشکسوتان جامعه کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال در بازی با شمس آذر قزوین که روز جمعه برگزار شد، بعد از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد به کمیته انضباطی بابت جریمه سید حسین حسینی علیه رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا کمیته اخلاق امروز در خبری اعلام کند این بازیکن اسبق آبی ها به این کمیته دعوت شده است. البته طبق آخرین پیگیری که خبرنگار آنا انجام داده کمیته اخلاق طبق آیین نامه و با توجه به اینکه صادقی فعلا سمتی در باشگاه ها ندارد نمی تواند حکمی برای او صادر کند و در نهایت این امکان را دارد که به دادگاه او را معرفی کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی بابت صحبت هایش شکایت کرده و البته در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ چرا باید یک پیشکسوت فوتبال در روز مسابقه کنار خط زمین باشد؟

طبق آیین نامه فقط اعضای تیم و عوامل اجرایی مسابقه می توانند کنار زمین باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه