Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر طولابی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: ورود خودروهای غیربومی به شهر ممنوع است و در صورت تردد خودرو آنها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

طولابی افزود: محورهای خروجی خرم‌آباد در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود و با برقراری سیار بازرسی از حضور افراد در مناظر طبیعی جلوگیری خواهد شد و مردم باید در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: در سطح شهر نیز تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری براساس این طرح باید مسدود شوند.

وی در پایان افزود: از امروز تردد هرگونه خودروی بومی و غیربومی در محل پارک‌ها و بوستان‌ها نیز ممنوع اعلام شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو شهرداری فرماندار خرم مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سیدمحسن میرحسینی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی سردارجنگل انجام شد.

وی افزود: با این پرواز‌ها، ۴ هزار و ۸۳۶ نفر از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به استان وارد و ۴ هزار و ۹۱۱ نفر هم در این مدت از این فرودگاه، به شهر‌های تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، مشهد مقدس، نجف اشرف و استانبول پرواز کردند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به جابه جایی بیش از ۱۹ هزار کیلوگرم بار در مدت ۱۰ روز در این فرودگاه، گفت: پرواز‌های فوق العاده نوروزی در مسیر‌های استانبول، مشهد و تهران تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و از هفته دوم فروردین ماه، پرواز‌های مسیر اصفهان و تهران هم به صورت برنامه‌ای به لیست پرواز‌های هفتگی این فرودگاه اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • راه ارتباطی برخی روستاهای لرستان مسدود شد
  • ترافیک روان در محورهای ورودی و خروجی شهرستان رودسر