Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار ساخت این سردخانه که در فاز اول گنجایش یک هزار و ۵۰۰ متوفی را خواهد داشت آغاز شده و انتظار می‌رود که پس از تکمیل فازهای نهایی، ظرفیت لازم برای نگه داری از اجساد کل بیماران منطقه وست‌میدلندز را داشته باشد.

یک سخنگوی فرودگاه بیرمنگام هم تایید کرد که با همکاری مقام‌های ذیربط بخشی از زمین فرودگاه را در اختیار ساخت این سردخانه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس به سرعت در حال افزایش است. مقام‌های این کشور می‌گویند که این آمار هنوز به اوج نرسیده و در روزها و هفته‌های آینده بیشتر خواهد شد.

در همین پیوند امروز گزارش شد که نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس به کرونا مبتلا شدند. همچنین عالی ترین مقام پزشکی این کشور به دلیل نگرانی از کرونا خود را قرنطینه کرده است.

مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس امروز در کنفرانس خبری روزانه دولت اعلام کرد که هر ۳ الی ۴ روز آمار ابتلا به کرونا دو برابر می‌شود. او گفت واگیر کوید-۱۹ به مقام‌های انگلیسی نشان می دهد که این بیماری تبعیضی بین افراد قائل نیست.

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرده است که هفته آینده یک دستگاه بیمارستان اضطراری با ظرفیت پذیرش ۴ هزار بیمار در لندن بازگشایی می‌شود. این بیمارستان که با کمک ارتش در حال ساخت است در سالن نمایشگاه شرق لندن راه اندازی خواهد شد.

همچنین شبکه خبری اسکای امروز (جمعه) از کار ساخت دو دستگاه بیمارستان در شهرهای بیرمنگام و منچستر خبر داد این دو بیمارستان که قرار است تا سه هفته آینده راه‌اندازی شوند، گنجایش پذیرش مجموع ۶ هزار بیمار را در خود خواهند داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلستان ویروس کرونا انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نشست با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تاثیر کتابخوانی در گسترش فرهنگ و پیشرفت جامعه روزافزون است و نمیتوان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون مطالعه و کتاب متصور شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن به این موضوع در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی است گفت ایجاد کتابخانه درشهر‌ها و مدارس استان وایجاد انگیزه برای دانش آموزان از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از راه اندازی کتابخانه بدون کتاب یا الکترونیک در تهران برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک این امکان در سایر استان‌های کشور هم ایجاد خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا از نظر شبکه کتابخانه‌ها و دستری را به خود اختصاص داده است گفت در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشورمشغول فعالیت است.وی ایجاد کتابخانه در شهر‌های استان را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت : در ده شهر استان کتابخانه احداث می شود .

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه توجه به حوزه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت در برنامه‌های کتاب هدهد سفید، برنامه تلویزیونی هدهد سفید و جایزه هدهد سفید به این امر توجه ویژه شده است.

دیگر خبرها

  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم